Jak odróżnic pęknięcię głowicy od wydmuchnej uszczelki.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Jak odróżnic pęknięcię głowicy od wydmuchnej uszczelki.
Wywalało mi płyn ze zbiorniczka przy wyższej prędkości się okazało ze oring z korka spadł. Założyliśmy oring i teraz układ jest szczelny ale po zagrzaniu auta węże się robią twarde ( dolny i górny) i jak odkręcę korek na ciepłym to mi wywala płyn.
ale do czego dążę.
Wczoraj podjechałem na parking pogadałem z kolegą, postałem chwilę, odpalam a tu biała chmura z tyłu jakby ni skąd ni z owąd i i chodzi jakby na trzy gary. Delikanie przygazowałem i praca silnika się lekko unormowała i dymienie się zmniejszyło ale na wolnych obrotach nadal lekko występuje. Jak jadę nawet spokojnie to bardzo szybko się przegrzewa silnik i trzyma się minimalnie powyżej normy.
Najlepsze jest to ze ten intensywny dym raz wali ostro np. jak stoję przy rondzie i nierówno silnik chodzi a raz bardzo delikatnie ( przeważnie jak już jadę na wyższysch) obrotach.
Najbardziej kopci jak postoi na ciepłym z 10 minut i znów go opalę. Leca lekkie bąbelki ze zbiorniczka przy przegazowaniu ale oleju w płynie nie ma. Płynu w oleju też. Termostat wymieniony. Proszę o pomoc..
ale do czego dążę.
Wczoraj podjechałem na parking pogadałem z kolegą, postałem chwilę, odpalam a tu biała chmura z tyłu jakby ni skąd ni z owąd i i chodzi jakby na trzy gary. Delikanie przygazowałem i praca silnika się lekko unormowała i dymienie się zmniejszyło ale na wolnych obrotach nadal lekko występuje. Jak jadę nawet spokojnie to bardzo szybko się przegrzewa silnik i trzyma się minimalnie powyżej normy.
Najlepsze jest to ze ten intensywny dym raz wali ostro np. jak stoję przy rondzie i nierówno silnik chodzi a raz bardzo delikatnie ( przeważnie jak już jadę na wyższysch) obrotach.
Najbardziej kopci jak postoi na ciepłym z 10 minut i znów go opalę. Leca lekkie bąbelki ze zbiorniczka przy przegazowaniu ale oleju w płynie nie ma. Płynu w oleju też. Termostat wymieniony. Proszę o pomoc..
Najprawdopodobniej będzie to uszczelka pod głowicą, u mnie były takie same objawy z tym dymieniem na niskich obrotach i dmuchaniem powietrzem do płynu chłodniczego i wyganiało mi płyn, a kopcił bo spalało płyn ale nie było go w oleju, lepiej nie jezdzić z takimi objawami dłużej, u mnie była to tylko uszczelka pod głowicą ale moze być tez walnięta głowica chociaż wątpię ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
mechanik mi mówił, że jak rano nie będę mógł przekręcić rozrusznikiem to żebym nie kręcił dalej bo płyn jest w komorze spalania i pokrzywie korbowody. Tak też się stało, znaczy się po całym dniu postoju chciałem odpalić i nawet nie drgnął, coś jakby słaby akumulator. Zostawiłem go i już nie próbowałem. A płynu też zleciało nie wiadomo gdzie o 2-3cm.
- Marcin TDI
- -Diesel Power-
- Posty: 887
- Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
- Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
- Kontakt:
jak chcesz sprawdzic czy masz glowice pwknieta to wez ja na sprawdzenie szczelnosci. i tak bedziesz mial sciagana glowice i tak to nie zaszkodzi sprawdzic
MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 61 gości