Witam
Mam pytanie do bardziej kumatych ludzi ode mnie, podłaczyłem dziś mego golfa pod VAGa 311.2 i sprawdzilem kąt wtrysku na zapalonym rozgrzanym do ok 90 st silniku i tu w Engine -> Basic Settings -> grupa 000 -> pozycja 2 miałem wartośc 000, tak wiec poluzowałm pompe i przestawialem ja bardzo delikatnie kilka razy w jedna strone ale wartosc w poz.2 ciagle była 000, to potem w drugą strone kilka razy i dalej to samo czyli 000 w pozycji 2. Co robie nie tak ze mi sie tam nic nie zmienia bo powinno byc między 49-52.
Wyskoczyło mi rówież kilka bledów które po skasowaniu od razy powracaja:
1237 zawór odcinajacy paliwo N109
574 kontrola pedalu hamulca
528 czujnik wysokości F96
539 czujnik tem. paliwa G81
542 czujnik położenia iglicy G80
Ustawianie kata wtrysku
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Ustawianie kata wtrysku
Ostatnio zmieniony pn kwie 26, 2010 16:51 przez dawido23, łącznie zmieniany 1 raz.
- fleshu
- Forum Master
- Posty: 1018
- Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
- Lokalizacja: Stronie Śląskie
- Kontakt:
czujnik tem. paliwa G81
Uszkodzenie czujnika temperatury paliwa, znajdującego się w nastawniku pompy spowoduje niemożność obliczenia kąta. W polu nr 2, grupy 000 na zablokowanych nastawach widoczna wartość będzie równa 000 lub 255 czyli poza granicami naliczania.
Czujnik można zmienić we własnym zakresie, lecz musisz posiadać kluczyk do nastawnika oraz zaznaczyć jego pozycję. Po ponownym zakręceniu będzie pewnie konieczna zmiana dawki.
Pozostałe błędy pompy, typu:
1237 zawór odcinajacy paliwo N109
Związane są właśnie z przekroczeniem wartości kąta.
heeh A mogłeś ostatnio na spocik do Kłodzka podjechać.
Jak coś to pisz na PW > można z tym wspólnie powalczyć > o ile ci to autko zapala hehe.
[ Dodano: 26 Kwi 2010 18:45 ]
No i wypadało by zerknąć na tą wtyczkę łączącą osprzęt pompy z instalacją silnika.
Uszkodzenie czujnika temperatury paliwa, znajdującego się w nastawniku pompy spowoduje niemożność obliczenia kąta. W polu nr 2, grupy 000 na zablokowanych nastawach widoczna wartość będzie równa 000 lub 255 czyli poza granicami naliczania.
Czujnik można zmienić we własnym zakresie, lecz musisz posiadać kluczyk do nastawnika oraz zaznaczyć jego pozycję. Po ponownym zakręceniu będzie pewnie konieczna zmiana dawki.
Pozostałe błędy pompy, typu:
1237 zawór odcinajacy paliwo N109
Związane są właśnie z przekroczeniem wartości kąta.
heeh A mogłeś ostatnio na spocik do Kłodzka podjechać.
Jak coś to pisz na PW > można z tym wspólnie powalczyć > o ile ci to autko zapala hehe.
[ Dodano: 26 Kwi 2010 18:45 ]
No i wypadało by zerknąć na tą wtyczkę łączącą osprzęt pompy z instalacją silnika.
- fleshu
- Forum Master
- Posty: 1018
- Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
- Lokalizacja: Stronie Śląskie
- Kontakt:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=133277
Ale sprawdź wpierw czy wtyczka na łączeniu pompy z instalacją silnika jest ok.
Napisz czy błędy dają się skasować na włączonej stacyjce (silnik zgaszony).
Ale sprawdź wpierw czy wtyczka na łączeniu pompy z instalacją silnika jest ok.
Napisz czy błędy dają się skasować na włączonej stacyjce (silnik zgaszony).
Ok, jutro sprawdze bo żonka w pracy a auto z nią.fleshu pisze:http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=133277
Ale sprawdź wpierw czy wtyczka na łączeniu pompy z instalacją silnika jest ok.
Napisz czy błędy dają się skasować na włączonej stacyjce (silnik zgaszony).
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 34 gości