Ustawianie kata wtrysku

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

dawido23
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: pt paź 03, 2008 16:46
Lokalizacja: Piława Górna

Ustawianie kata wtrysku

Post autor: dawido23 » pn kwie 26, 2010 16:38

Witam
Mam pytanie do bardziej kumatych ludzi ode mnie, podłaczyłem dziś mego golfa pod VAGa 311.2 i sprawdzilem kąt wtrysku na zapalonym rozgrzanym do ok 90 st silniku i tu w Engine -> Basic Settings -> grupa 000 -> pozycja 2 miałem wartośc 000, tak wiec poluzowałm pompe i przestawialem ja bardzo delikatnie kilka razy w jedna strone ale wartosc w poz.2 ciagle była 000, to potem w drugą strone kilka razy i dalej to samo czyli 000 w pozycji 2. Co robie nie tak ze mi sie tam nic nie zmienia bo powinno byc między 49-52.

Wyskoczyło mi rówież kilka bledów które po skasowaniu od razy powracaja:
1237 zawór odcinajacy paliwo N109
574 kontrola pedalu hamulca
528 czujnik wysokości F96
539 czujnik tem. paliwa G81
542 czujnik położenia iglicy G80
Ostatnio zmieniony pn kwie 26, 2010 16:51 przez dawido23, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Ceglarz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 643
Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
Kontakt:

Post autor: Ceglarz » pn kwie 26, 2010 16:58

Chyba masz problemy z instalacją silnika, skoro powracają.


Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]

Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » pn kwie 26, 2010 18:32

czujnik tem. paliwa G81
Uszkodzenie czujnika temperatury paliwa, znajdującego się w nastawniku pompy spowoduje niemożność obliczenia kąta. W polu nr 2, grupy 000 na zablokowanych nastawach widoczna wartość będzie równa 000 lub 255 czyli poza granicami naliczania.

Czujnik można zmienić we własnym zakresie, lecz musisz posiadać kluczyk do nastawnika oraz zaznaczyć jego pozycję. Po ponownym zakręceniu będzie pewnie konieczna zmiana dawki.

Pozostałe błędy pompy, typu:
1237 zawór odcinajacy paliwo N109
Związane są właśnie z przekroczeniem wartości kąta.

heeh A mogłeś ostatnio na spocik do Kłodzka podjechać.
Jak coś to pisz na PW > można z tym wspólnie powalczyć > o ile ci to autko zapala hehe.

[ Dodano: 26 Kwi 2010 18:45 ]
No i wypadało by zerknąć na tą wtyczkę łączącą osprzęt pompy z instalacją silnika.



dawido23
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: pt paź 03, 2008 16:46
Lokalizacja: Piława Górna

Post autor: dawido23 » pn kwie 26, 2010 19:25

Kolego "fleshu" wielkie dzięki z wyjaśnienie sprawy, auto musi chwile pokrecic ale pali. A co ta za kluczyk do tego nastawnika i gdzie dostane taki czujnik?



Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » pn kwie 26, 2010 19:35

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=133277

Ale sprawdź wpierw czy wtyczka na łączeniu pompy z instalacją silnika jest ok.
Napisz czy błędy dają się skasować na włączonej stacyjce (silnik zgaszony).



dawido23
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: pt paź 03, 2008 16:46
Lokalizacja: Piława Górna

Post autor: dawido23 » pn kwie 26, 2010 19:37

fleshu pisze:http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=133277

Ale sprawdź wpierw czy wtyczka na łączeniu pompy z instalacją silnika jest ok.
Napisz czy błędy dają się skasować na włączonej stacyjce (silnik zgaszony).
Ok, jutro sprawdze bo żonka w pracy a auto z nią.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 34 gości