Strona 1 z 1

przekładka

: ndz kwie 25, 2010 14:23
autor: smarti
witam! jestem tu nowy chciałbym prosic o pomoc. mam golfa II 1.6 benzyna a ostatnio zakupiłem silnik 1.9 TDI wrza z całym osprzetem. Chce zrobic przekładke wymontowac ten silnik co mam i włozyc TDI. mam kompletna instalacje do tego silnika i deske rozdzielcza. moje pytanie to z czym moge miec problemy podczas przekładania? czy silnik bedzie pasował na stare mocowania? prosze o pomoc.

: ndz kwie 25, 2010 14:46
autor: munior
smarti pisze:mam golfa II 1.6 benzyna a ostatnio zakupiłem silnik 1.9 TDI wrza z całym osprzetem. Chce zrobic przekładke wymontowac ten silnik co mam i włozyc TDI.
No to czeka cię dużo pracy i "zabawy"chociaż jak piszesz że masz wszystko łącznie z całą instalacją to powinieneś dać radę,co nie znaczy że będzie łatwo.
smarti pisze:czy silnik bedzie pasował na stare mocowania?
Nie wiem jak jest w golfie II ale do trójki na pewno pasuje .Arwam zdaje się ma mTDI w golfie II więc pewnie pasuje i zapewne się odezwie i poda szczegóły

: ndz kwie 25, 2010 17:39
autor: goner
1Z wchodzi tylko poduchy od klekota tez musisz wsadzic a no i oczywiscie skrzynia by sie przydała.

: ndz kwie 25, 2010 18:30
autor: Michał_1977
goner pisze:tylko poduchy
No właśnie,a w MK3 jest inna poducha za silnikiem (inne mocowanie),więc chyba sanki też do zmiany :bajer:

: ndz kwie 25, 2010 21:35
autor: smarti
skrzynie biegów tez mam. Tylko obawiam sie o pedał gazy bo jest elektroniczny czy z tym bedzie duzo problemu????

: ndz kwie 25, 2010 21:43
autor: munior
smarti pisze:Tylko obawiam sie o pedał gazy bo jest elektroniczny czy z tym bedzie duzo problemu????
No pedał gazu oczywiście też musisz założyć i podpiąć tam gdzie trzeba

: ndz kwie 25, 2010 22:05
autor: Michał_1977
munior pisze:No pedał gazu oczywiście też musisz założyć i podpiąć tam gdzie trzeba
Sam pedał gazu może i da się przerobić,ale najważniejszy jest czujnik położenia dźwigni.
O to:
Obrazek
Jak nie masz razem z wiązką,to szykuj się na niemały wydatek :?
Co do przeróbki pedału,to myślę,że część o nr. 14 można by było zastąpić bardzo podobną częścią od Audi A4,bo ma kawałek giętkiej linki i cięgno z regulacja długości,więc będzie łatwiej :bigok:

: pn kwie 26, 2010 23:58
autor: arwam
smarti, mósisz mieć przeguby 100mm
lub półosie. półosie z MK3 nie będą pasować bo sądłuższe. musiałbyś zmieniać jeszcze do tego wachacze i maglownicę gdybyś chciał założyć od MK3
mocowanie poduszko pod silnikiem warto obniżyć delikatnie żeby koło nie obijało się od podłużnicę

po za tym bedize prawie wszystko pasować

i koniecznie przednia łapa koło rozrusznika od passata B3 z silnikem TD
jeśli będizesz miał problem z poskładaniem instalacji lelktrycznej zawsze można na początek założyć pompę mechaniczną i za nim zdobędziesz wszystkie potrzebne rzeczy oraz położysz wiązkę silnika ot będizesz już jeździł
i bęidze palić śmieszne ilości paliwa.

: wt kwie 27, 2010 16:54
autor: smarti
czyli polosie nie beda pasowały do wachaczy?bo silnik jest z piastami i polosiami cacy przod jest w całosci połaczony tylko bez amortyzatorów.

: wt kwie 27, 2010 21:38
autor: arwam
smarti, labo przekładaj przeguby na swoje pół osie albo szukaj maglownicy i wachaczy od MK3.
ewentyalniue szukaj całych półosi od MK2 1.8 16V
będzie pasować

: czw kwie 29, 2010 21:22
autor: smarti
cały uład kierowniczy tez mam z mk3 maglownice wraz ze wspomaganiem i wachacze tez mam

: czw kwie 29, 2010 22:21
autor: arwam
smarti,

no to przekładaj tylko pomyśl też nad tylną osią bo będzie szerzej niż z tyłu jeśli zostawisz ori oś od MK2