Strona 1 z 2
który FMIC pod belke MK3
: sob kwie 24, 2010 18:40
autor: piotrekgal
Nadchodzi czas w ktorym trzeba bedzie wybrac FMIC - planuje coraz wiekszymi krokami grubszy setup a w przyszlosci jeszcze bardziej dlatego, co skutecznego mi polecacie, ponoc od SAABA 2,3T wchodzi bezproblemowo przed chlodnice i niby daje rade z 1,7barami, tylko on jest dosc spory i czy nie bedzie tak, ze chlodnica sama nie bedzie miala skad zasysac dla siebie powietrza? tu przykladowe zdjecie jak to wyglada
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 29950e4c41
Moze cos od sprintera jakiegos, mastera? daje to rade? jezeli tak to na jakich ustawieniach..no i też czy swobodnie to wchodzi przed ta chlodnice ( nie mam klimy, mam thermotronic, dwa wiatraki od strony silnika )
: sob kwie 24, 2010 19:17
autor: xander_88
: sob kwie 24, 2010 19:19
autor: piotrekgal
tak wiem, tylko w tamtym postowym chaosie odpowiedzi konkretnej nie zyskam stosunkowo predko jak w oddzielnym temacie
Tamten temat przerznalem po wiekszosci ale nic konkretnego co by powyzsze moje pytania zostalyby z odpowiedzia.
: sob kwie 24, 2010 19:26
autor: bradley
Z Sharana ladnie wchodzi. Pytalem sie o to w tym watku:
http://www.golf3.pl/topics10/intercooler-vt21153,15.htm
Jednak na grubsze mody moze okazac sie on zbyt maly. Choc z drugiej strony jest bezposrednio na froncie.
: sob kwie 24, 2010 19:32
autor: piotrekgal
bradley pisze:Jednak na grubsze mody moze okazac sie on zbyt maly. Choc z drugiej strony jest bezposrednio na froncie.
Wlasnie, podejrzewam, ze on nie wyrobi a szukam czegos konkretnego, ten z SAABA wydawalby sie wysmienity i wydaje mi sie, ze predzej silnik zgotuje niz sama turbine, bo chlodnica w 100% zaslonieta jak widac na zdjeciu.
Jakies sugestie, doswiadczenia w mk3 co do sprinterowego jakiegos konkretnego modelu ?
: sob kwie 24, 2010 20:47
autor: andrew.zbyrko
piotrekgal, mam ten ic od saaba, pracuje to z k14 1,4 bar, ciśnienie trzyma, dolot cały czas chłodny przy katowaniu, silnik Ci się nie zagotuje żebra w ic są dosyć duże(listki ok 2x większe niż ic megane) tak że przepływ jest dobry, u siebie musiałem delikatnie podciąć pas przedni na boku ic (mały kawałek) + lekko zdeżak, ogólnie żeźby niedużo, IC jak najbardziej godny polecenia
jak chcesz moge jakieś foty porobić jak to wygląda
: sob kwie 24, 2010 20:53
autor: IRAS AAZ
Klego daj foto napewno sie przyda ,tez sie czaje na takiego od saaba
: sob kwie 24, 2010 21:02
autor: andrew.zbyrko
OK, jutro postaram się wkleić kilka foto
: sob kwie 24, 2010 21:09
autor: IRAS AAZ
Hej na allegro są 2 szt ale mają jeden wlot tak cos jak u ciebie , a odpływ zawiniety do tyłu, to juz raczej nie bedzie pasować bo chłodnica przeszkadza
: sob kwie 24, 2010 21:13
autor: piotrekgal
andrew.zbyrko pisze:piotrekgal, mam ten ic od saaba, pracuje to z k14 1,4 bar, ciśnienie trzyma, dolot cały czas chłodny przy katowaniu, silnik Ci się nie zagotuje żebra w ic są dosyć duże(listki ok 2x większe niż ic megane) tak że przepływ jest dobry, u siebie musiałem delikatnie podciąć pas przedni na boku ic (mały kawałek) + lekko zdeżak, ogólnie żeźby niedużo, IC jak najbardziej godny polecenia
jak chcesz moge jakieś foty porobić jak to wygląda
hmmm na takiej suszarce jaką masz (k14) i takim cisnieniu to musi dac rade
ja mam T3 do wrzucenia no i na starcie ze 1,3 bara chce pompowac, kiedys jakby zawitala pompa 11 to i moze 1,7?
Dobrze, ze szczeliny sa wieksze ale tez fakt duzego IC, zwieksza LAG, tutaj czytalem, ze niejeden szarpnal sie na FMIC z meganki o ktorej zreszta sam wspomniales, na dzien dobry mniejsza powierzchnia dolotu, a wiadomo duze nieznaczy wydajne, niezawsze idzie to w parze.
: ndz kwie 25, 2010 13:07
autor: kkolekk
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... t=#3262452
tu masz fotki jak ja to zrobiłem teraz mam kkk24 z muszla od kkk26 ustawione na 1,5 bar i jest bez problemu nic się nie grzeje do 100 w 7s
: ndz kwie 25, 2010 13:48
autor: andrew.zbyrko
: ndz kwie 25, 2010 13:51
autor: piotrekgal
kkolekk dzieki za informacje jak i zdjecia
andrew.zbyrko podobnie! po punkciu dla Was
sluchajcie a zapytam, odczuwalnego laga macie? bo jednak taka powierzchnie to troche trzeba nadmuchac..
: ndz kwie 25, 2010 13:58
autor: andrew.zbyrko
piotrekgal, lag jest odczuwalny ale tragedii jak dla mnie to nie ma
+ taki że zdrowiej" dla napędu, u siebie w podłoge moge wcisnąć od ok 2500 rpm, bo sprzęgło ślizga, ew silnikiem telepie na wyższych biegach