Strona 1 z 1
dymi na niebiesko po wymianie turbo
: pt kwie 23, 2010 22:50
autor: Jasiu83
Witam mam problem z golfemIV 2003r 1.9TDI 131KM jest po regeneracji turbiny przy okazji wymieniłem pierścienie i uszczelniacze,pali od razu ale jak pochodzi na wolnych obrotach to strasznie dymi na jasno niebiesko w trakcie normalnej jazdy nie dymi turbina była sprawdzan dwa razy i jest ok, auto ma normalna moc troszke ubywa oleju,problem zaczoł sie po naprawie turbiny.Prosze o pomoc
: pt kwie 23, 2010 22:59
autor: Byku21
to ładna regeneracja,a można wiedzieć gdzie tak robią????odepnij kolego rurę od turbo do IC i zobacz czy bardzo zaolejone są rury w środku...
Re: dymi na niebiesko po wymianie turbo
: sob kwie 24, 2010 12:59
autor: Zimny Chirurg
Jasiu83 pisze:Witam mam problem z golfemIV 2003r 1.9TDI 131KM jest po regeneracji turbiny przy okazji wymieniłem pierścienie i uszczelniacze,pali od razu ale jak pochodzi na wolnych obrotach to strasznie dymi na jasno niebiesko w trakcie normalnej jazdy nie dymi turbina była sprawdzan dwa razy i jest ok, auto ma normalna moc troszke ubywa oleju,problem zaczoł sie po naprawie turbiny.Prosze o pomoc
Turmina ma największy problem z uszczelnieniem siebie własnie na wolnych oblotach. Jak wali Ci na wolnych obrotach na niebiesko to znaczy ze masz ją do wywalenia. Zmień firme co to robiła bo zniszczysz tylko silnik. Daj namiar tych paproków by sie nikt nie naciął na ich spapraną robote.
Pozdrawiam
ZC
: ndz kwie 25, 2010 21:36
autor: Jasiu83
turbo było sprawdzane dwa razy i gościu pokazał jak leje zrabana turbina a jak moja chodzi.jezdziłem juz po tylu mechanikach i każdy by robił remont po dwa razy ale ja już jestem po i dalej nie wiem co jest grane
: wt kwie 27, 2010 00:06
autor: arwam
Zimny Chirurg,
może też popuszczać na gorącą część.
ale ja bym zrobił inaczej bo bym kilka dni z wypiętą odmą pojeździł i wtedy by było wszysko wiadomo.
P.S. uszczelniacze zaworowe były zmieniane?