Strona 1 z 1

Znowu notlauf 1.9 1Z

: pt kwie 23, 2010 08:20
autor: Exted
Witam.
Ogolnie oczytany jestem w temacie (przynajmniej tak mi sie wydaje...)
Dzisiaj jade w dalsza trase, a wczoraj nagle silnik przestal pracowac tak jak trzeba...
Ogolnie objawy sa takie, na 1 ciagnie do odciecia, 2 do ok 3800, 3 to juz jakies 3000, 4 2800 i na 5 to juz w ogole do jakis 2300 obr/min i czkawka.
Posprawdzalem na szybko wezyki, niby wszystko jest ok, troche sa otuliny przetarte ale nie widac pekniec. Co mnie zastanawia, to w wezyku od filtra paliwa do silnika sa duze pecherze powietrza (filtr wymieniany jakies 15000 km temu).
Czy odpiecie elektrozaworu N75 da doraznie jakis pozytywne rezulataty?
Pomozcie, bo boje sie wyprzedzac... :-)
Jakie sa najczestrze przyczyny takie stanu rzeczy?

: pt kwie 23, 2010 10:00
autor: bradley
Exted pisze:Czy odpiecie elektrozaworu N75 da doraznie jakis pozytywne rezulataty?
Tak, mul w calym zakresie obrotow na kazdym biegu.

Zrob bajpasa.

: pt kwie 23, 2010 10:09
autor: Exted
bradley pisze:Zrob bajpasa.
Możesz jaśniej?

: pt kwie 23, 2010 10:17
autor: bradley
Polacz czerwony wezyk z niebieskim omijajac n75.

: pt kwie 23, 2010 10:38
autor: Exted
Teraz tego nie zrobie bo jestem w pracy...
Sądzisz, że to może być to?

: pt kwie 23, 2010 12:49
autor: Łuki_79
Ten filtr również przydałoby się wymienić.Dla własnej ciekawości odkręć dolny plastikowy korek na filtrze,wylej przez ten otwór zawartość do słoika.

: pt kwie 23, 2010 13:35
autor: Exted
Sprawdziłem te wężyki od N75 tak jak @bradley napisał, że tak powiem, h*** to dało...
Pozostaje mi na szybko wymienić filtr paliwka, bo jest tak pół na pół z powietrzem w tym wężyku, tymbardziej, że nie pamietam kiedy tankowałem na stacji benzynowej...

[ Dodano: 23 Kwi 2010 15:34 ]
A no i jeszcze jedno, nie wiem czy to ma znaczenie, ale jak zrobilem bajpasa, to N75 nadal był podpięty pod prąd, czy tak miało być?

: pt kwie 23, 2010 17:35
autor: mobi65
[ Dodano: 23 Kwi 2010 15:34 ]
A no i jeszcze jedno, nie wiem czy to ma znaczenie, ale jak zrobilem bajpasa, to N75 nadal był podpięty pod prąd, czy tak miało być?[/quote]

tak , kabelek musi byc podpiety pod zaworek

: pt kwie 23, 2010 18:41
autor: Exted
Ok, problem rozwiązany. Wymiana filtra paliwa tchneła w niego drugie życie. :-)))))
Kosztowało mnie to 53 zł, pare telefonów, paczke fajek i wagon nerwów. :-)
Pozdrawiam.

: sob maja 01, 2010 19:37
autor: lobot25
hej mam podobny problem na 1biegu nic sie nie dzieje mozna zamykac obrotomierz natomiast 2,3,4,5 nieraz ma czkawke mianowicie zauwazylem ze w przewodach sa pecherze powietrza .. wczesniej ich nie bylo i przed zima nic takiego sie nie zdarzalo zaczelo po tych mrozach!!!!
pomoizcie co zrobic!
pozdro