jaki to czujnik i di czego on służy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

jacpol
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr maja 24, 2006 11:58
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

jaki to czujnik i di czego on służy

Post autor: jacpol » wt kwie 20, 2010 19:22

Witam mam mały problem z MK3 td. Chodzi mi o czujnik zamontowany na pompie albo cos koło tego na zdjęciu będzie on miał kolor niebieski.Problem polegał na tym że przez ten czujnik elektryczny ciekło mi paliwo .Mechanik mi go wykręcił i zaślepił zwykłą śruba ale ja jestem ciekaw do czego on służył i czy miał wpływ na prędkość jazdy .Wcześniej nim mogłem jechać przeszło160km/h a teraz ledwo sie buja do 140.
Pozdrawiam i czekam na jakąś pomoc w zagadnieniu.
Dołączam zdjecie Obrazek



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » wt kwie 20, 2010 19:54

na zdjeciu masz czujnik cisnienia oleju w glowicy. zadnego zwiazku z twoimi przypadlosciami. sprecyzuj.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » wt kwie 20, 2010 20:42

jacpol pisze:Problem polegał na tym że przez ten czujnik elektryczny ciekło mi paliwo
Z głowicy ? :panna: to nie możliwe.Mógł ci ciec olej , ale nie paliwo.I tak jak pisze souler, nie ma związku z brakiem mocy


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
Bartek_R
Pasza dla Świń
Pasza dla Świń
Posty: 395
Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
Kontakt:

Post autor: Bartek_R » wt kwie 20, 2010 21:45

ale tą śrubę to ci wkręcił zamiast tego czujnika co na zdjęciu go zaznaczyłeś czy gdzieś w pompę ci ją wsadził ??
Ostatnio zmieniony wt kwie 20, 2010 21:46 przez Bartek_R, łącznie zmieniany 1 raz.


Fortuna jeździ na jednym kole
a bieda na dwóch;
dlatego szybciej nas dogania
:rozpacz:
ObrazekObrazek

tomecki83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: śr lis 22, 2006 21:15
Lokalizacja: Przyłęk / Będzin
Kontakt:

Post autor: tomecki83 » śr kwie 21, 2010 16:29

Lepiej sobie wkręć ten czujnik z powrotem, to czujnik ciśnienia oleju. Nie wiem czy nie powinna być między nim a głowicą podkładka miedziana.



jacpol
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr maja 24, 2006 11:58
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: jacpol » śr kwie 21, 2010 18:54

Witam
Wielkie dzięki za odpisanie na mój temat ale ja się pomyliłem i nie w tym miejscu był ten czujnik.Znajduje sie on na pompie i strzałką jest zanczona śruba gdzie w tym miejscu był czujnik.Jeśli ktoś wie do czego on służy i jak on sie nazywa albo znajego numer katalogowy byłbym bardzo wdzięczny .
Pozdrawiam Obrazek



Baryla
...
...
Posty: 963
Rejestracja: pt mar 21, 2008 21:57
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Baryla » śr kwie 21, 2010 19:04

to miejsce na czujnik, ale zegarowy służący do ustawiania kątu wtrysku/początku wtrysku :grin:



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » śr kwie 21, 2010 21:14

Baryla pisze:to miejsce na czujnik, ale zegarowy służący do ustawiania kątu wtrysku/początku wtrysku
Dokładnie ,i na pewno nie siedział tam czujnik oleju jak na poprzednim zdjęciu , mógł tam siedzieć bo gwint pasował a ktoś kto ustawiał kąt wtrysku zgubił ori zaslepkę.Jest jeszcze jedna możliwość:masz nowszy typ pompy z elektryczną regulacją kąta wtrysku ,wtedy w miejscu zaślepki faktycznie siedzi czujnik ,ale wtedy musiałbyś mieć jakąś wtyczkę do jego podłączenia .A tak na marginesie to nie życzę ci żebyś miał taką pompę #-o bo wyjątkowo nieudany wynalazek


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

jacpol
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr maja 24, 2006 11:58
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: jacpol » sob kwie 24, 2010 00:37

Witam i dzięki za odpowieź faktycznie cbyba mam taka pompę, bo do czujnika był podłączony przewód elektryczny.A, co do bostpina to juz kiedyś kupiłem i mam go założonego.Może dawke za mocno miałem skręconą ,że taki zrobił się mułowaty.Jeszcze raz dzieki za pomoc , a jeżeli ktoś coś więcej wie na temat tego czujnika numer katalogowy i ile może kosztować nowy to z góry dziekuję .
Pozdrawiam



ziorock
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: sob mar 27, 2010 13:19
Lokalizacja: Przeworsk

Post autor: ziorock » ndz kwie 25, 2010 21:29

Czujnik początku wtrysku, trudno dostępny cena około 500zł


Maszyna gwizda ale szofer....

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 94 gości