Strona 1 z 1

Jaki skok powinna mieć sztanga przy turbinie VNT ?

: ndz kwie 18, 2010 12:47
autor: djmatys
Witam.
Od pewnego czasu męczy mnie notlauf przy przekroczeniu 3000obr. Ciśnienie w okolicy tych obrotów nagle wzrasta do prawie 1.5 bara. Sprawdziłem na postoju ręką czy płynnie rusza się sztanga - jedynie co mogłem ruszyć to jakieś 1-2mm.

Wcześniej miałem TD z turbiną z WG i tam sztanga poruszała się płynnie jakieś 10mm.

Czy oznacza to że zapiekły mi się kierowniczki i sztanga stoi w miejscu??

: ndz kwie 18, 2010 12:57
autor: golfer_1984
zapieczone łopatki - turbo do czyszczenia

: ndz kwie 18, 2010 13:05
autor: To_mas
djmatys pisze:Czy oznacza to że zapiekły mi się kierowniczki
tak
nie wiem ile to sie dokładnie powinno poruszać ale tak ok 2cm, gdzieś na foum nawet chyba był filmik prezentujący prawidłową pracę sztangi

: ndz kwie 18, 2010 15:07
autor: morfeusz86r

: ndz kwie 18, 2010 21:15
autor: djmatys
dzięki koledzy :bigok:

Dzisiaj też zaobserwowałem taką rzeczy - gdy wcisnę pedał nie do końca, lecz tak delikatnie żeby auto nabrało obrotów to co jakiś czas (sprawdzałem do 3500) auto przestaje przyspieszać - powiedzmy przyspiesza słabiej, a potem znowu ciągnie - dodam że ciśnienie ciągle takie same w granicy 0.9 bara.