Strona 1 z 1

Całowity brak mocy bład 16485

: ndz kwie 18, 2010 01:59
autor: batu
Witam koledzy jak w temacie autko straciło ducha. Po krótce opiszę jak do tego doszło. W ten weekend zabrałem się do wymianki oleju i wszystkich filtrów. Przy wyminie filtra powietrza pokusiło mnie by wyjąć przepływkę (sam lizak) i zobaczyć czy nie jest zabrudzony. Po obejrzeniu widać było zabrudzenie więc wziąłem alkohol izopropylowy którego uzywam przy elektronice i wypłukałem dolną część przepływki. Odczekałem aż wyschnie, zamontowałem filtr. Uznałem robota zrobiona, czas na przejażdżkę.
I tu rozczarowanie autko muł jak na ASZ 130KM zachowuje się jak SDI a nie PD. Podpiołem vaga spr. Engine odczyt i tu błąd
1 Fault Found:
16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal
P0101 - 35-00 - -
Dotarło do mnie że chyba ubiłem przepływkę.

I tu mam kilka pytań do was koledzy znających się na rzeczy.

Czy jak odłączę przepływkę to powinna być jakaś różnica? Bo autko z podpiętą czy bez jeździ tak samo. Czy mogło się coś jeszcze skrzaczyć? Czy jazda w tym stanie może mu zaszkodzić?

I pytanie co do zakup

Co kupić
Bosch Bosch

czy

PIERBURG Pierburg

Różnica w cenie jest dosłownie połowa, jak się ma jeden producent do drugiego, Bosch lepszy czy to tylko marketing?

Jutro dla spokoju zrobię logi dynamiczne silniczek powoli z bólem można wkręcić na wyższe obroty.

Re: Całowity brak mocy bład 16485

: ndz kwie 18, 2010 06:01
autor: PinkFloyd
batu pisze:Witam koledzy jak w temacie autko straciło ducha. Po krótce opiszę jak do tego doszło. W ten weekend zabrałem się do wymianki oleju i wszystkich filtrów. Przy wyminie filtra powietrza pokusiło mnie by wyjąć przepływkę (sam lizak) i zobaczyć czy nie jest zabrudzony. Po obejrzeniu widać było zabrudzenie więc wziąłem alkohol izopropylowy którego uzywam przy elektronice i wypłukałem dolną część przepływki. Odczekałem aż wyschnie, zamontowałem filtr. Uznałem robota zrobiona, czas na przejażdżkę.
I tu rozczarowanie autko muł jak na ASZ 130KM zachowuje się jak SDI a nie PD. Podpiołem vaga spr. Engine odczyt i tu błąd
1 Fault Found:
16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal
P0101 - 35-00 - -
Dotarło do mnie że chyba ubiłem przepływkę.

I tu mam kilka pytań do was koledzy znających się na rzeczy.

Czy jak odłączę przepływkę to powinna być jakaś różnica? Bo autko z podpiętą czy bez jeździ tak samo. Czy mogło się coś jeszcze skrzaczyć? Czy jazda w tym stanie może mu zaszkodzić?

I pytanie co do zakup

Co kupić
Bosch Bosch

czy

PIERBURG Pierburg

Różnica w cenie jest dosłownie połowa, jak się ma jeden producent do drugiego, Bosch lepszy czy to tylko marketing?

Jutro dla spokoju zrobię logi dynamiczne silniczek powoli z bólem można wkręcić na wyższe obroty.
Poczytaj tu jak sieto powinno robić http://www.a6klub.pl/allczyszczenie-prz ... htm#135481

Zanim wymienisz przepływkę sprawdz system zasysający pod względem nieszczelnosci- jak bedzie zasysało mniej niz powinno też wywala błąd, daj 003 statycznie

: ndz kwie 18, 2010 08:00
autor: batu
Kolego Powiem tak kilka razy grzebnąłem w nim ta szczoteczką co jest z puszką izopropylu nie wiedziałem że to cacko jest tak czułe . eh nuczka musi być ,więc pewnie przez swoją głupotę go zabiłem. Mam nadzieję że nic więcej się nie stało.

Teraz pytanie do was co kupić? który z nich będzie ok

[ Dodano: 18 Kwi 2010 14:56 ]
Witam ponownie miałem trochę czasu i zrobiłem logi statyczne i dynamiczne.

dynamiczne

Log (0 - 000,001,002)
Log (0 - 005,004,003)
Log (0 - 006,011,008)
Log (0 - 011,013,023)
Log (0 - 013,011,009)

statyczne MB


Log (0 - 000,001,002)
Log (0 - 003,004,005)
Log (0 - 006,007,008)
Log (0 - 009,010,011)
Log (0 - 013,023,011)

statyczne BS
Log (0 - 003)

dodatkowo po skasowaniu błędu przepływki pojawił się z innym kodem


1 Fault Found:
- 17552 Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground
P1144 - 35-00 - -
Czyli po kodzie chyba wskazuje na mech uszkodzenie