Strona 1 z 3
AJM pompowtrysk szarpanie
: sob kwie 17, 2010 10:45
autor: irmair
witam
przyznam sie ze jestem tu nowy zawsze jezdzilem japonczykami (honda) ale z powodu czestych wyjazdów kilkunastu tys km wiecej rocznie kupilem golfa TDI
ale do rzeczy ....
golfik zaczał mi szarpac przy przyspieszaniu czasem lekko a ostatnio szarpie jak szalony nie da sie jezdzic trzeba zaraz zmieniac bieg dodam tylko ze filtry olej (do pompowtrysków shell) zostaly wymienione 2 tygodnie temu
autko odpala jak nowe silnik na biegu jałowym pracuje idealnie, przy ruszaniu tez jest ok najczestrze objawy to 3 i 4 bieg ale na 2 przy wcisnieciu pedalu w podloge rowniez szarpie
czy to pompowtrysk czy jakis zawor PLIS HELP
[ Dodano: 17 Kwi 2010 12:46 ]
dodam jeszcze ze na komputerze nie wykazalo zadnych błedów
: sob kwie 17, 2010 19:17
autor: Artiks
Zrób BS 011 013 023 .
: sob kwie 17, 2010 21:58
autor: irmair
moze tak po polsku dla laika
: sob kwie 17, 2010 22:48
autor: daruhe
irmair, są to logi statyczne wchodzisz w VAG-com, engine, Basic Settings no i tam ustawiasz po lewej nr. grupy i klikasz LOG,czyli tak jak napisał poprzednik są to grupy kolejno 011, 013, 023. Poczytaj sobie o VAG-COM co i jak;)
powodzenia!
[ Dodano: 17 Kwi 2010 22:49 ]
co do szarpania to moze dwumas? albo nastawnik na pompie?
: sob kwie 17, 2010 22:58
autor: Ceglarz
daruhe, pokaż nastawnik w PDku
: sob kwie 17, 2010 23:10
autor: daruhe
Ceglarz, cholera
przez to ze pora późna
: ndz kwie 18, 2010 12:47
autor: leon79
ArtX pisze:Zrób BS 011 013 023 .
A nie statyczne??
: ndz kwie 18, 2010 12:49
autor: daruhe
leon79, to są statyczne moim zdaniem.
: ndz kwie 18, 2010 13:02
autor: leon79
daruhe, poczytaj jeszcze trochę
: ndz kwie 18, 2010 19:11
autor: Artiks
Tak mała pomyłka, statycznie 013 018 023 dla silnika PD , nie basic settings
: ndz kwie 18, 2010 22:59
autor: daruhe
nie wiedziałem ze jest róznica
sorry;)
: pn kwie 19, 2010 06:46
autor: szatanus
Mam podobne objawy jak kolega ale mniejsze. U mnie szarpnie czasami na 2, 3 biegu w miejscu około 2000 obr/min. ale zdarza się to raz na kilka jazd i najczęściej na nierozgrzanym silniku do końca (70-80 stopni). Ten sam typ silnika - brak błędów.
: pn kwie 19, 2010 11:43
autor: PELE
Panowie jeśli pada pompka to nie będzie błędów, do zrobienia logi statyczne kanał
ArtX pisze:013 018 023
takie zjawisko jak opisujesz może wskazywać na:
-dwumas
-problemy z filtrem paliwa
-możliwe problemy z pompa paliwa w zbiorniku
najpierw logi
później jak się okaże, że jest ok wymieniłbym filtr paliwa
kolejna rzecz jesli dalej będzie problem to do sprawdzenia czy pompa paliwa robi robotę
: czw kwie 22, 2010 10:06
autor: TommyGun
Witam panowie
podpinam się pod temat..
u mnie po przejechaniu kilku kilometrów zapala się kontrolka ESP i przy dodawaniu delikatnie gazu samochodem szarpie, jednak nie ma jakiś problemów z przyspieszaniem, po za tym śmiga ładnie.
Problem pojawia się w mieście gdzie trzeba już powoli jeździć...
Dopiero po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu problem znika ale nie na długo.
Znajomy mówi mi, że to są pompompowtryski.
Pytanie czy to jest to co on mówi czy ewentualnie może mi pomóc zdiagnozować problem okolice Krakowa.
pozdrawiam