Turbo złom - regenerować czy zmiana na inne
: pt kwie 16, 2010 20:48
Koledzy doradźcie co uczynić,
dziś po rozebraniu turbo okazało się że upalone łopatki (ubytki) i luzy, wirnik ociera o obudowę - miało być tylko wyczyszczone i śmigać a tu niespodzianka
Silnik ASV 2000r 110km
Co robić?
1. Regenerować tą co mam (~250tkm)
2. Kupić regenerowaną taką samą z gwarancją (~1200zł)
3. Kupić regenerowaną mocniejszą (jaką i czy dużo by trzeba rzeźbić?)
4. Kupić używkę taką lub większą?
Zależy mi na czasie bo jestem uziemniony - mecha powiedział, żeby wcale nie jeździć.
dziś po rozebraniu turbo okazało się że upalone łopatki (ubytki) i luzy, wirnik ociera o obudowę - miało być tylko wyczyszczone i śmigać a tu niespodzianka
Silnik ASV 2000r 110km
Co robić?
1. Regenerować tą co mam (~250tkm)
2. Kupić regenerowaną taką samą z gwarancją (~1200zł)
3. Kupić regenerowaną mocniejszą (jaką i czy dużo by trzeba rzeźbić?)
4. Kupić używkę taką lub większą?
Zależy mi na czasie bo jestem uziemniony - mecha powiedział, żeby wcale nie jeździć.