Strona 1 z 2

Problem z pompą lub wtryskami AAZ 1.9td

: śr kwie 14, 2010 23:25
autor: muaythai7
Witam, mam problem. Mianowicie po uszczelnieniu pompy wtryskowej na biegu jałowym bez wzbogacacza silnik po minucie zaczyna przerywać coraz gorzej aż mam chmurę błękitnego dymu a silnik działa jak by miał paść na amen!
Pompę wyciągałem aby wymienić oring ten największy przy wyjściach na wtryski.
Dodam że na wyciągniętym na maxa wzbogacaczu działa normalie- ALE pali jak smok ponad 10 na 100km a mianowicie koło 12/13l !!!

Prosze o pomoc.
PS. kont wtryskiwaczy jest ustawiony.

I jeżeli jeszcze ktoś zna kogoś z okolicy Wałbrzycha, kto by sporo podkręcił
AAZ'a to niech napisze.

: śr kwie 14, 2010 23:55
autor: yorn_123
a rozrząd ruszałeś??

[ Dodano: 14 Kwi 2010 23:57 ]
moze cos z kułkiem na wale sie dzieje...koło pasowe chodzi rowno czy sie giba??

: czw kwie 15, 2010 08:56
autor: arwam
muaythai7, po pierwsze KĄT a nie KONT
i nie wtryskiwaczy bo tu się nic nie rusza tylko kąt wtrysku.
nie ma nic wspólnego z wtryskiwaczami.
sprawdź czy koło na wale chodzi prosto i nie kołysze się na boki.
i jak zaczyna przerywać to silnik nie zaczyna się tłuc czy chodzi bardzo cicho wręcz jak benzyna?
jeśli to drugie to sprawdzić rozrząd i klin na wale.

: czw kwie 15, 2010 12:04
autor: Z@char
u mojej kobiety jest podobnie dlatego ja postanowielm sie nie bawic tylko kupilem 2 pompe wtryskowa i dzsiaj jade zakladac, bylem u pompiaza i stweirdzil ze pompa juz pada

: czw kwie 15, 2010 14:08
autor: t0mal
Z@char pisze:juz pada
Widzi, że będzie miał pompę za darmo - wymieni parę uszczelek za 10gr i sprzeda całość za trzy stówy.

Jakby padła pompa to byś tam nie dojechał, ba nawet być auta nie odpalił.

: pt kwie 16, 2010 00:44
autor: muaythai7
Sprawdziłem klin na wale, jest ok. Teraz wiem, że to pompa siada. Będę szukał drugiej.

: pt kwie 16, 2010 08:26
autor: t0mal
Wymień przewody paliwowe, filtr paliwa, i ustaw początek wtrysku na taki jak powinien być - trzeba kiwnąć pompę na silnik. (w przypadku zwykłej pompy)

: pt kwie 16, 2010 16:18
autor: muaythai7
Udało mi się dzisiaj go odpalić. Ale teraz dymi cały czas na biało-niebiesko.

A jaka ma być różnica między najmniejszym położeniem pompy a największym ustawionym?? Znajomy mówił mi że (na sówmiarce) ma być różnica 0,09.
Może mi ktoś potwierdzić tę informację albo podać właściwą liczbę??

Teraz mógł bym pojechać na ustawienie pompy itp ale to dymienie bardzo mnie niepokoi.
Nie wiem czy dojadę a mam kawałek.

: pt kwie 16, 2010 18:01
autor: andrew.zbyrko
muaythai7 pisze: Znajomy mówił mi że (na sówmiarce) ma być różnica 0,09.
0,90 i lepiej użyć do tego czujnik zegarowy, można lekko zwiększyć jeżeli są problemy z rozruchem na zimno

: pt kwie 16, 2010 18:45
autor: arwam
muaythai7 pisze:Teraz wiem, że to pompa siada
a nie chcesz dobrego tłokorozdzielacza?
tanio oddam

: pt kwie 16, 2010 23:23
autor: J.B.S.
a nie chcesz dobrego tłokorozdzielacza?
a jaka srednica?

: pt kwie 16, 2010 23:44
autor: arwam
jbs-78, 9mm
kolega mówi że mu pompa siada, a ja mu proponuję tańszą opcję
jedną 10mm właśnie wkładam do ibizy a druga 11mm wyląduje w golfie kolegi

: sob kwie 17, 2010 00:11
autor: J.B.S.
Jak sprawna 100% to możemy pogadać jeśli kolega muaythai7 sie nie zdecyduje.

: sob kwie 17, 2010 00:12
autor: arwam
jbs-78, mam kilka sztuk tłoko-rozdzielaczy