Strona 1 z 3
AJM, muli od 1000-1800
: śr kwie 14, 2010 20:29
autor: aiv
Witam.
Problem moj polega na tym, ze auto na 3,4,5 (na 3 mniej zauwazalnie) od 1000 do 1800 obrotow prawie w ogole sie nie zbiera, pod gorke nawet przy 1.5k-1.6k trzeba redukowac.
Jak wciskam mocniej gaz, to nic nie daje, obroty powoli spadaja.
Wymienilem filtr powietrza i przeplywomierz. Niedawno rowniez byla wymieniana N75.
Czy mozliwe ze cos powoduje, ze filtr zapycha sie tak szybko, i przez to auto muli?
Mam do wymiany termostat, ale to raczej nie jest przyczyna (nie osiaga 90stopni, maksymalnie 80, na postoju 90)
Ktore grupy logowac na VAGu? Moze ktos mial juz taki problem, i cos poradzi?
Autko Golf IV TDI 1.9 AJM PD.
: śr kwie 14, 2010 20:42
autor: leon79
003 008 i 011 dyn na poczatek.
: śr kwie 14, 2010 21:08
autor: zajac
jedz do waskiego i lucasa to ci ogarna
[ Dodano: Sro Kwi 14, 2010 21:08 ]
mnie to sie wydaje ze albo gruszka sie popsuli albo ktorys wezyk od cisnienia pekł
: śr kwie 14, 2010 21:12
autor: Balugass
a ogólnie nie za niskie obroty??w zadnym silniku od 1000obr nie ma rewelacji

a jak od 2 tys obr sie zbiera??
: śr kwie 14, 2010 21:13
autor: aiv
Odkad zalacza sie turbina czyli jakies 1800-1900 idzie normalnie.
: śr kwie 14, 2010 21:24
autor: Balugass
aiv, ja bym sie nie martwił i jezdził ok 2 tys ponizej szkoda silnika min dlatego ze jest niskie cisnienie smarowania poza tym wiekszosc turboklekotów dopiero kolo 2 tys ma kopa
: śr kwie 14, 2010 21:32
autor: aiv
No ale jednak cos jest nie tak, skoro wczesniej dobrze jezdzil, a teraz przestal ;]
: śr kwie 14, 2010 22:49
autor: tjwasiak
Coś może być nie w porządku, co nie zmienia faktu że na wysokim biegu pod górkę jeździć się z tak niskich obrotów nie powinno.
: czw kwie 15, 2010 06:59
autor: Zimny Chirurg
Logi panie kolego dynamiczne i bedzie wszystko jasne.
Ja mam AJMa i moze nie ma dynamiki od 1000 do 1800 ale tak ok 1500 ob juz wyraznie czuje jak mu mocy przybywa a przy 2000 juz jest kop. Ale z tego co piszesz to musi być coś nie tak jak przy 1800 obr nie ma reakcji. Tak nie moze być.
Pozdro
ZC
: czw kwie 15, 2010 07:56
autor: arwam
aiv,
SILNI POWINIEN PRACOWAĆ W OBROTACH POMIĘDZY 2000-3000RPM JEŚLI cINA SPALANIU ZALEŻY.
JAZDA PRZY OBROTACH 1000-1800 RPM np POD GÓRKĘ JEST NIE DOPUSZCZALNA.
ten silnik to już nie ma panewek tylko jeszcze o tym nie wiesz
a to że przestał jeżdzić to duże prawdopodobieństwo że już pierścienie się kończą iz dużym prawdopodobieństwem układ korbowy.
TAK SIĘ NIE JEŹDZI!!!!!!!!!!
to że przestał jeździć powinno Cię zmotywować żeby usterkę usunąć i zacząć jak człowiek jeździć, logi na początek i oby dla Twojej kieszeni okazało się że to będzie nieduży wydatek bo jak będziesz tak dalej jeździł to całkowicie silnik zniszczysz. rozumiałbym jeszcze jak jedziesz w peletonie aut i nie ma jak wyprzedzić po równym płaskim
[ Dodano: 15 Kwi 2010 07:57 ]
Zimny Chirurg, kolego aiv mówiż że od 1800rpm jedzie normalnie.
: czw kwie 15, 2010 12:29
autor: aiv
Nie mowie ze jezdze tak caly czas, mowie ze np. na 4 biegu jak trzeba przyhamowac, powiedzmy do 1.3-1.4k obrotow, to nie ma sensu redukowac, tylko go od nowa rozpedzic. Problem w tym ze sie nie da ;]
I nie tylko pod gorke, ale i na plaskim.
Logi powinny byc w piatek.
: czw kwie 15, 2010 17:27
autor: arwam
aiv, to trzeba było tak od razu ale i tak powinno się redukować jak przyspieszasz. rozumiem jazdę ze stałą prędkością.
spróbuj się rowerem z przerzutkami na najwyższym biegu przejechać i zacznij wtedy zwiększać prędkość.
zrozumiesz wtedy co się dzieje z układem korbowodowym
: czw kwie 15, 2010 18:44
autor: bongo
arwam pisze:SILNI POWINIEN PRACOWAĆ W OBROTACH POMIĘDZY 2000-3000RPM JEŚLI cINA SPALANIU ZALEŻY.
Tyle że w AJM 1800obr na 5 biegu to równe 80km/h,3000 to 140
I w normalnej jezdzie nie ma szans przekroczyć 2000obr,chyba że piłowanie na trójce

: czw kwie 15, 2010 18:56
autor: Balugass
bongo, to mozna 4 leciec 80
