Strona 1 z 2

nastawnik jak sprawdzic kable zdj prosze o pomoc

: wt kwie 13, 2010 21:35
autor: milosztk
witam czytalem na forum zeby sprawdzic czy nie jest uszkodzony jakis kabelek i chcialem sie zapytac czy tak czarna skrzyneczke co jest przymocowana do pompy wtryskowej mozna ja rozebrac i tam beda jakies kabelki?? jak odkrecilem od niej srobki to zaczela ropa cieknac wiec zakrecilem spowrotem ;p czy nic sie nie stanie jak ja wyciagne ??? prawdopodobnie mam problem z nastawnikiem

: wt kwie 13, 2010 23:30
autor: munior
milosztk pisze:witam czytalem na forum zeby sprawdzic czy nie jest uszkodzony jakis kabelek i chcialem sie zapytac czy tak czarna skrzyneczke co jest przymocowana do pompy wtryskowej mozna ja rozebrac i tam beda jakies kabelki?? jak odkrecilem od niej srobki to zaczela ropa cieknac wiec zakrecilem spowrotem ;p czy nic sie nie stanie jak ja wyciagne ??
:bajer: Oj coś czuję że kolega zaraz napyta sobie biedy rozkręcając to co nie trzeba .Nastawnik sprawdza sie odpinając wtyczkę od impulsatora w skrzyni a nie grzebiąc przy pompie.I zapewniam że tam żadne kabelki nie są uszkodzone :grin:

: śr kwie 14, 2010 00:34
autor: fleshu
Przesówanie nastawnika przestawi dawkę > jeżeli go odkręciłeś to teraz śmigaj do kogoś kto ma vag-a i ustaw właściwą dawkę > chyba że chcesz się pozbyć pompy hehe.
Jeżeli nie wiesz jak i co się robi to wpierw poczytaj trochę tamatów o pompach VP.
Nastawnik sprawdza się przez dokonanie odpowiednich pomiarów na wtyczce połączenia pompy z instalacją silnika > najlepiej użyć specjalnego testera dla pomp.
Napisz co boli twojego goferka > podaj nam błędy z Vag/engine.
Najlepiej dodaj do tego logi statyczne i dynamiczne.

Na bank luzując nastawnik przestawiłeś dawkę > zobacz ile ona wynosi na ciepłym silniku w grupie 001 bloków wartości mierzonych.

: śr kwie 14, 2010 06:21
autor: milosztk
Na bank luzując nastawnik przestawiłeś dawkę > zobacz ile ona wynosi na ciepłym silniku w grupie 001 bloków wartości mierzonych.[/quote]

OK za 2 dni bede mial vaga i napisze co ile wynosi a wiesz moze jaka powinna byc prawidlowa ta dawka ?? pozdr

: śr kwie 14, 2010 07:49
autor: Gitner
fleshu pisze:Na bank luzując nastawnik przestawiłeś dawkę > zobacz ile ona wynosi na ciepłym silniku w grupie 001 bloków wartości mierzonych.
Odkrecajac tylko gorna pokrywe nastawnika nic nie przestawil
munior pisze:Nastawnik sprawdza sie odpinając wtyczkę od impulsatora w skrzyni
Dokladnie

: śr kwie 14, 2010 08:55
autor: milosztk
munior pisze:Nastawnik sprawdza sie odpinając wtyczkę od impulsatora w skrzyni
Dokladnie[/quote]
a gdzie to jest dokladnie ta wtyczka??

: śr kwie 14, 2010 08:59
autor: Gitner
milosztk pisze:a gdzie to jest dokladnie ta wtyczka??
Z prawej strony na obudowie skrzyni, wtyczka z 3 kabelkami. Jak ja wypniesz przestanie dzialac predkosciomierz i licznik. Ja tak smigam juz z 4msc.

: śr kwie 14, 2010 10:05
autor: milosztk
Gitner pisze:
milosztk pisze:a gdzie to jest dokladnie ta wtyczka??
Z prawej strony na obudowie skrzyni, wtyczka z 3 kabelkami.

a powiesz mi kolego jeszcze o ktora skrzynke chodzi?? ;) ta co jest na akumulatorze ??

: śr kwie 14, 2010 10:11
autor: damcio151
milosztk pisze:a powiesz mi kolego jeszcze o ktora skrzynke chodzi?? ;) ta co jest na akumulatorze ??
:helm:
skrzynie biegów

: śr kwie 14, 2010 14:35
autor: Sztomel
milosztk, napisz w tym temacie jakie VAG wywalił błędy bo odpinanie wtyczki od impulsatora przy błędach N146 i G149 to czyste nieporozumienie i jeśli sprawdzenie i przeczyszczenie styków przy 10-cio pinowej wtyczce od nastawnika pompy wtryskowej oraz przy czujniku G80 nic nie dało to logicznym jest, że trzeba sprawdzić co się dzieje wewnątrz pod pokrywką nastawnika, zwłaszcza że to Golf IV a nie III.

: śr kwie 14, 2010 15:34
autor: damcio151
ja bym radził sprawdzić co dzieje się z wtyczką od ECU :bajer:

: śr kwie 14, 2010 15:59
autor: Sztomel
w Mk4 to niezwykle rzadki przypadek by wilgoć miała tam gdzie grasować, poza tym pewnie nie skończyłoby się tylko na błędach nastawnika ale kto wie ... zawsze warto sprawdzić coś w czym można najmniej kłopotów sobie narobić ;)

: śr kwie 14, 2010 20:55
autor: milosztk
Sztomel pisze:przy czujniku G80
a gdzie dokladnie znajduje sie ten czujnik G80?? oraz wtyczka ECU ??

: śr kwie 14, 2010 21:54
autor: munior
milosztk pisze:a gdzie dokladnie znajduje sie ten czujnik G80?? oraz wtyczka ECU ??
Kolego milosztk, dam ci przyjacielską radę i nie obraż się ale z takim poziomem wiedzy odpuść sobie grzebanie w aucie bo więcej możesz popsuć niż naprawić