nastawnik jak sprawdzic kable zdj prosze o pomoc

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

milosztk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: czw sty 08, 2009 14:10
Lokalizacja: NS

nastawnik jak sprawdzic kable zdj prosze o pomoc

Post autor: milosztk » wt kwie 13, 2010 21:35

witam czytalem na forum zeby sprawdzic czy nie jest uszkodzony jakis kabelek i chcialem sie zapytac czy tak czarna skrzyneczke co jest przymocowana do pompy wtryskowej mozna ja rozebrac i tam beda jakies kabelki?? jak odkrecilem od niej srobki to zaczela ropa cieknac wiec zakrecilem spowrotem ;p czy nic sie nie stanie jak ja wyciagne ??? prawdopodobnie mam problem z nastawnikiem
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » wt kwie 13, 2010 23:30

milosztk pisze:witam czytalem na forum zeby sprawdzic czy nie jest uszkodzony jakis kabelek i chcialem sie zapytac czy tak czarna skrzyneczke co jest przymocowana do pompy wtryskowej mozna ja rozebrac i tam beda jakies kabelki?? jak odkrecilem od niej srobki to zaczela ropa cieknac wiec zakrecilem spowrotem ;p czy nic sie nie stanie jak ja wyciagne ??
:bajer: Oj coś czuję że kolega zaraz napyta sobie biedy rozkręcając to co nie trzeba .Nastawnik sprawdza sie odpinając wtyczkę od impulsatora w skrzyni a nie grzebiąc przy pompie.I zapewniam że tam żadne kabelki nie są uszkodzone :grin:
Ostatnio zmieniony wt kwie 13, 2010 23:34 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » śr kwie 14, 2010 00:34

Przesówanie nastawnika przestawi dawkę > jeżeli go odkręciłeś to teraz śmigaj do kogoś kto ma vag-a i ustaw właściwą dawkę > chyba że chcesz się pozbyć pompy hehe.
Jeżeli nie wiesz jak i co się robi to wpierw poczytaj trochę tamatów o pompach VP.
Nastawnik sprawdza się przez dokonanie odpowiednich pomiarów na wtyczce połączenia pompy z instalacją silnika > najlepiej użyć specjalnego testera dla pomp.
Napisz co boli twojego goferka > podaj nam błędy z Vag/engine.
Najlepiej dodaj do tego logi statyczne i dynamiczne.

Na bank luzując nastawnik przestawiłeś dawkę > zobacz ile ona wynosi na ciepłym silniku w grupie 001 bloków wartości mierzonych.



milosztk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: czw sty 08, 2009 14:10
Lokalizacja: NS

Post autor: milosztk » śr kwie 14, 2010 06:21

Na bank luzując nastawnik przestawiłeś dawkę > zobacz ile ona wynosi na ciepłym silniku w grupie 001 bloków wartości mierzonych.[/quote]

OK za 2 dni bede mial vaga i napisze co ile wynosi a wiesz moze jaka powinna byc prawidlowa ta dawka ?? pozdr



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » śr kwie 14, 2010 07:49

fleshu pisze:Na bank luzując nastawnik przestawiłeś dawkę > zobacz ile ona wynosi na ciepłym silniku w grupie 001 bloków wartości mierzonych.
Odkrecajac tylko gorna pokrywe nastawnika nic nie przestawil
munior pisze:Nastawnik sprawdza sie odpinając wtyczkę od impulsatora w skrzyni
Dokladnie


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

milosztk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: czw sty 08, 2009 14:10
Lokalizacja: NS

Post autor: milosztk » śr kwie 14, 2010 08:55

munior pisze:Nastawnik sprawdza sie odpinając wtyczkę od impulsatora w skrzyni
Dokladnie[/quote]
a gdzie to jest dokladnie ta wtyczka??



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » śr kwie 14, 2010 08:59

milosztk pisze:a gdzie to jest dokladnie ta wtyczka??
Z prawej strony na obudowie skrzyni, wtyczka z 3 kabelkami. Jak ja wypniesz przestanie dzialac predkosciomierz i licznik. Ja tak smigam juz z 4msc.


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

milosztk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: czw sty 08, 2009 14:10
Lokalizacja: NS

Post autor: milosztk » śr kwie 14, 2010 10:05

Gitner pisze:
milosztk pisze:a gdzie to jest dokladnie ta wtyczka??
Z prawej strony na obudowie skrzyni, wtyczka z 3 kabelkami.

a powiesz mi kolego jeszcze o ktora skrzynke chodzi?? ;) ta co jest na akumulatorze ??



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr kwie 14, 2010 10:11

milosztk pisze:a powiesz mi kolego jeszcze o ktora skrzynke chodzi?? ;) ta co jest na akumulatorze ??
:helm:
skrzynie biegów



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » śr kwie 14, 2010 14:35

milosztk, napisz w tym temacie jakie VAG wywalił błędy bo odpinanie wtyczki od impulsatora przy błędach N146 i G149 to czyste nieporozumienie i jeśli sprawdzenie i przeczyszczenie styków przy 10-cio pinowej wtyczce od nastawnika pompy wtryskowej oraz przy czujniku G80 nic nie dało to logicznym jest, że trzeba sprawdzić co się dzieje wewnątrz pod pokrywką nastawnika, zwłaszcza że to Golf IV a nie III.


Obrazek

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr kwie 14, 2010 15:34

ja bym radził sprawdzić co dzieje się z wtyczką od ECU :bajer:



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » śr kwie 14, 2010 15:59

w Mk4 to niezwykle rzadki przypadek by wilgoć miała tam gdzie grasować, poza tym pewnie nie skończyłoby się tylko na błędach nastawnika ale kto wie ... zawsze warto sprawdzić coś w czym można najmniej kłopotów sobie narobić ;)


Obrazek

milosztk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: czw sty 08, 2009 14:10
Lokalizacja: NS

Post autor: milosztk » śr kwie 14, 2010 20:55

Sztomel pisze:przy czujniku G80
a gdzie dokladnie znajduje sie ten czujnik G80?? oraz wtyczka ECU ??



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » śr kwie 14, 2010 21:54

milosztk pisze:a gdzie dokladnie znajduje sie ten czujnik G80?? oraz wtyczka ECU ??
Kolego milosztk, dam ci przyjacielską radę i nie obraż się ale z takim poziomem wiedzy odpuść sobie grzebanie w aucie bo więcej możesz popsuć niż naprawić


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 126 gości