Strona 1 z 2

wymiana pompy

: wt kwie 13, 2010 11:46
autor: Z@char
Sluchajcie musze wymienic pompe wtryskowa w golfiku mojej dziewczyny powiedzcie czy duzo z tym roboty?? czy pozniej trzeba cos ustwaic ??

: wt kwie 13, 2010 15:02
autor: Michał_1977
Z@char pisze:duzo z tym roboty?
Trochę zabawy jest...mi schodzi z tym ok. 1 godz. :bajer:
Później trzeba ustawić rozrząd i kąt wtrysku u pompiarza :bajer:

: wt kwie 13, 2010 15:32
autor: wesol
Jeszcze byloby fajnie sie dowiedziec w jakim silniku ta wymiana ma nastapić...

: śr kwie 14, 2010 00:24
autor: Z@char
mk3 gtd 1.9 td

: czw kwie 15, 2010 13:49
autor: kkolekk
kont wtrysku na słuch

: czw kwie 15, 2010 14:21
autor: Michał_1977
kkolekk pisze:kont wtrysku na słuch
kkolekk, w/g Ciebie to jest dobra i godna uwagi rada? :bajer:
Takie numery,to można odstawiać gdy się robi dla siebie. :chytry:

: wt kwie 20, 2010 00:10
autor: Z@char
Panowie sluchajcie wymienilem pompe wtryskowa i mam problem autko nie chce zagadac znaki sie zgadzaja na rozrzadzie kole zamachowym i na pompie sa oki a autko kreci kreci i praiw chce cos powiedziec ale mu nei wychodzi mecze sie juz z tym 3 dzien i dalej lipa ie wiem co robic czy przypadkiem nie przelozyc staerj pompy i zobaczyc czy na niej odpali

: wt kwie 20, 2010 07:12
autor: Michał_1977
Z@char,Podstawowe pytanie-zalałeś tą pompę paliwem? :bajer:
Odpowietrzałeś układ paliwowy?Przy popuszczeniu rurek przy wtryskach sika paliwem podczas kręcenia rozrusznikiem?
Pompę w jakim położeniu przykręciłeś?Ma być mniej/więcej w połowie.
Znaki na 100% są dobrze?Nie rozjechały się przy napinaniu paska?

: wt kwie 20, 2010 10:35
autor: Z@char
tzn pompy nie zalalem paliwem wiem zle zrobilem ale jest juz w iej paliwo
tzn odpowietrzylem?? popuscilem rurke na 1 wtrysku zeby zoabczyc czy leci paliwo tylko
mniej wiecej w polowie ale ktorego znaku bo juz zgupialem ale jak przestawiam sama pompe to potem nie musze zmieniac polozenia paska czy musze ??
znaki sa dobrze na 100% nie rozjechaly sie napewno

: wt kwie 20, 2010 11:42
autor: Michał_1977
Z@char pisze:mniej wiecej w polowie ale ktorego znaku
Nie znaku,tylko zakresu ruchu pompą...
Z@char pisze:jak przestawiam sama pompe to potem nie musze zmieniac polozenia paska czy musze ?
Nie musisz.

Pytanie jak długo kręciłeś zanim pompa łyknęła paliwa?...Jak pompa pracowała na sucho,to konsekwencje mogą być różne.
Jeszcze jedno-nie zamieniłeś tych śrub z otworami,które mocują wężyki do pompy?Ta śruba (nypel) z napisem OUT ma być na powrocie :bajer:
Tak czy srak,mi to wygląda na nieodpowietrzony układ...

: wt kwie 20, 2010 18:45
autor: Z@char
sluchaj udalo mi sie odpalic autko zdobylem zegar do wystawienia kasta wtrysku i dalej nic poluzowalem rorki przy wtryskach i okazalo sie ze paliwo nie dochodzi wiec zdjelem wezyk od filtra w strzykawke nabilem ropki i odpalil normalnie lecz chyba mam malo wahy w zroirniku bo pochodzil troche i zaczelo ciagnac powietrze ze zbiornika i niemoge ustawic jeszcze chyba zaplonu gdyz nie chce autko wejsc na wyzsze obroty gaz w podloge a na obr. 2tys obrotow

: wt kwie 20, 2010 21:49
autor: Michał_1977
Z@char pisze:nie chce autko wejsc na wyzsze obroty gaz w podloge a na obr. 2tys obrotow
Jak ma wejść na obroty skoro piszesz
zaczelo ciagnac powietrze ze zbiornika
Wszystko trzeba robić po kolei :bajer:

: śr kwie 21, 2010 00:05
autor: Z@char
czyli co mowisz ze jak zaleje paliwo i sie odpowietrzy to bedzie lepiej??

: śr kwie 21, 2010 07:42
autor: Michał_1977
A słyszałeś gdzieś,kiedyś,żeby zapowietrzony diesel dobrze jechał :bajer: ?...
Ja nie słyszałem.