Strona 1 z 1
recyrkulacja spalin
: wt kwie 13, 2010 09:59
autor: wielblad2
Jakie objawy daje uszkodzony ,zablokowany EGR ?nie mogę odpalić auta na kompie wyrzuca 01265 czy to możliwe że przez EGR?
: wt kwie 13, 2010 11:11
autor: wesol
Blad egr - znaczy sie albo elektro-zaworek N18 albo przerwa w obwodzie-kablotece. Z tym z eodpalic to chyba powinien bo az tak duzego wplywu to on nie ma.
: wt kwie 13, 2010 11:24
autor: wielblad2
Kręci próbuje załapać ale idzie to bardzo ciężko dymi przy tym jak cholera i przy każdej próbie odpalenia wyrzuca ten sam błąd mimo tego że wcześniej był skasowany01265.
: wt kwie 13, 2010 12:24
autor: wesol
Sprawdz czy nie ciagnie powietrza( nie zapowietrza sie) Choc niby podajesz ze dymi. Swiczki sprawne, sprawdzaleś? Spróbuj psiknac samostartu i wtedy odpalac. Mona tez sprawdzic rozrzad bo moze przeskoczył jak byl luzny pasek oraz kat wtrysku.
: wt kwie 13, 2010 15:46
autor: Sztomel
błąd elektrozaworu N18 nie powoduje kłopotów z uruchomieniem silnika, najwidoczniej masz albo wypiętą z niego wtyczkę albo przerwę lub zwarcie w obwodzie jego sterowania ale skoro masz problem z uruchomieniem silnika to sprawdź w jakiej pozycji jest klapa gasząca wewnątrz obudowy zaworu EGR - ma być w pozycji poziomej czyli całkowicie otwarta cały czas (poza 3 sekundami kiedy to jest zamykana podczas gaszenia silnika).
: śr kwie 14, 2010 10:31
autor: wielblad2
Sztomel, N18 czysty , sprawny ,sprawdzony ,egr też czysty -byłem u kilku fachowców i żaden nie wie co jest grane .Auto pali dopiero po wyjęciu bezpiecznika nr. 34, jak już odpalę to na pracującym silniku mogę wsunąćbezpiecznik i auto chodzi noormalnie .W momencie wkładania bezpuecznika czuć wyrazne przejście w pracy silnika przed włożeniem silnik charakterystycznie puka po dodaniu gazu -tak jakby odgłos klekotania metalicznego potem z bezpiecznikiem auto pracuje normalnie.Wykasowaliśmy błędy i próba odpalenia z bezpiecznikiem -sru 01265. i tak za każdym razem.Siana poszło już od metra i żaden nic nowego nie orzekł.chyba przyjdzie mi auto pogonić bo tracę już nie tylko kase ale i nerwy na niego.
: śr kwie 14, 2010 14:26
autor: Sztomel
Sorry za wprowadzenie w błąd, AGP to SDI a tam klapa gasząca jest w innym miejscu niż EGR i sterowana jest za pomocą silniczka V157 więc przy jej złym ustawieniu lub usterce z pewnością wywaliłoby błąd ale na PW napisałem abyś wypiął wtyczkę z N18 i sprawdził wtedy jak będzie z odpalaniem i tym bezpiecznikiem, jak sprawdzisz to daj znać.