Pompa Wtryskowa

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Asgaard91
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: wt mar 02, 2010 17:31
Lokalizacja: Lublin

Pompa Wtryskowa

Post autor: Asgaard91 » pn kwie 12, 2010 12:03

Witam. Posiadam golfa III 1,9TD, ostatnio zauważyłem że przy dużych obrotach rzyga ropą z zaworka ciśnieniowego po prawej stronie(ten srebrny). Kupiłem nowy zaworek, to samo. Jak zaślepiłem to przestało cieknąć, ale po odkręceniu zaworka ropa lała się dużym strumieniem(wyciekło ok 300ml). Pytanie co to może być?. Udam się niebawem do mechanika ale najpierw chciałem zapytać na forum. Może to być uszkodzona membrana ?

pzdr.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn kwie 12, 2010 13:07

O który zaworek Ci chodzi?Widać go na tej fotce?
Obrazek


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Asgaard91
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: wt mar 02, 2010 17:31
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Asgaard91 » pn kwie 12, 2010 14:25

Widać, z tym że na zdjęciu jest zaślepiony czarną gumką z wypustką.



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » pn kwie 12, 2010 16:55

Asgaard91 pisze:Może to być uszkodzona membrana ?
nie , masz uszkodzony o ring na rysiku ,co skutkuje wyciekiem do LDA pogorszeniem osiągów i wyższym spalaniem
Asgaard91 pisze:Widać, z tym że na zdjęciu jest zaślepiony czarną gumką z wypustką.
to jest odpowietrznik LDA



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn kwie 12, 2010 17:15

vision pisze:masz uszkodzony o ring na rysiku
Dokładnie,czyli zadanie dla pompierza :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » pn kwie 12, 2010 22:14

Michaś_1977 pisze:vision napisał/a:
masz uszkodzony o ring na rysiku

Dokładnie,czyli zadanie dla pompierza
E tam zaraz pompiarza ,ale faktycznie kolega Asgaard91, raczej nie podoła


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn kwie 12, 2010 22:18

munior pisze:E tam zaraz pompiarza
Skoro nie wie co to jest,to znaczy,że pompy nigdy nie rozbierał,więc doszedłem do wniosku,że
munior pisze:faktycznie kolega Asgaard91, raczej nie podoła
:wink:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Asgaard91
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: wt mar 02, 2010 17:31
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Asgaard91 » wt kwie 13, 2010 15:33

Dziękuje za konkretne odpowiedzi. Zgadza się, pompy sam nie rozbiorę, ale korzystając z okazji mam kilka pytań:

1.) W którym miejscu jest ten oring?
2.) Ile by kosztowała ew. robocizna?



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » śr kwie 14, 2010 16:34

Asgaard91 pisze:Dziękuje za konkretne odpowiedzi. Zgadza się, pompy sam nie rozbiorę, ale korzystając z okazji mam kilka pytań:

1.) W którym miejscu jest ten oring?
2.) Ile by kosztowała ew. robocizna?
sam o ring ok 1zł
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Asgaard91
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: wt mar 02, 2010 17:31
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Asgaard91 » sob maja 22, 2010 18:11

Ostatnio odkręciłem pompę i membrana była pęknieta, zakleiłem glutem i przez jakiś czas działało jak powinno, oczywiście membrana do wymiany, ale jak teraz z weryfikacją waszych porad na temat oringu? :jezor:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 161 gości