gdzie tkwi problem?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

tom19610
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz kwie 11, 2010 15:11
Lokalizacja: leszno

gdzie tkwi problem?

Post autor: tom19610 » ndz kwie 11, 2010 18:31

Witam mam nadzieje że mi pomozecie przesiadłem się na golfa3 1.9gtd 92 rok bo niby diesel mniej pali a tu zdziwko sprawdzam raz 10l na sto 2 raz 3 raz to samo ląduje u mechanika wymiana głowicy w pompie wtryskowej spalani spada do 8l to jeszcze chyba za dużo malo tego pojawiły się drgania silnika co kilka sekund gdy trzymię gaz równo obojętnie na jakich obrotach i obojętnie na jakim biegu na wolnych tak się nie dzieje[950wolne obroty]nie sa to jakieś duże drgania ale jest to odczuwalne przed tą wymianą tego nie było sprawdzałem to jeszcze nie jadac przytrzymalem gaz równo na obrotach i bserwowałem obrotomierz to wskazuwka potrafiła wzrosnąć o150 obrotów i spadnie spowrotem do tych na których trzymam i tak co kilka sekund obojętnie na jakich obrotach byłem z tym u tego mechanika co mi wymieniał tą głowice a on na to że tak musi byc więc nic tylko podziękowałem mu za to że wygarnął mi 1000zł za tą niby naprawę bo jedno niby naprawił a coś innego spartaczył proszę o pomoc z góry dziekuje


dawca

Awatar użytkownika
Maślak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: pn lip 24, 2006 15:18
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Maślak » ndz kwie 11, 2010 18:33

musisz kolego udac sie nie do mechanika tylko pompiarza z prawdziwego zdarzenie, niech sprawdzi czy rozrząd jest ok ustawiony kąt wtrysku no i czy wtryski nie leja.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz kwie 11, 2010 18:38

tom19610 pisze:on na to że tak musi byc
:panna: zabic takiego to mało...

Spróbuj zmniejszyć wydatek szczątkowy.Powinno pomóc.
Tutaj pisałem o tym: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=297575
Ostatnio zmieniony ndz kwie 11, 2010 18:39 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

tom19610
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz kwie 11, 2010 15:11
Lokalizacja: leszno

Post autor: tom19610 » ndz kwie 11, 2010 18:40

Maślak,no tak to podobno jest dobry pompiarz ale z tego co mi naczarował to watpie dzięki za porade


dawca

Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » ndz kwie 11, 2010 20:00

tom19610 nr pompy podaj , a spalanie masz znaczne , opisz jaki styl jazdy i gdzie miasto ,trasa , jak auto się zbiera , zadymienie na zimnym przy odpaleniu , jak zapala , czy zadymi przy tych drgawkach , reakcja na gaz , temperatura , katalizator jest ? może jakieś wycieki ON na pompie , filtrze , wtryskach , głowica zapewne używka a w tych $$$ to spokojnie 10/11mm i by zostało
Ostatnio zmieniony ndz kwie 11, 2010 20:24 przez vision, łącznie zmieniany 1 raz.



tom19610
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz kwie 11, 2010 15:11
Lokalizacja: leszno

Post autor: tom19610 » pn kwie 12, 2010 20:10

Michaś_1977, wielkie dzięki pomogło zmniejszenie wydatku szczątkowego nie ma juz tych drgan

[ Dodano: 12 Kwi 2010 20:57 ]
vision, pompa jest boscha numer podam jutro jeśli chodzi o jazde to gdy trzeba to przycisne a na dłuższych odcinkach 120,130km/h trasa 13km i 4km w miescie i spowrotem taki odcinek codzinnie z tym zbieraniem to jest różnie raz dobrze się zbiera od 2000 obr a raz dopiero od 2500 nie wiem dlaczego nie dymi ani przy zimnym ani przy ciepłym pali jak nowizna katalizator jest temperatura 90stopni wycieków nie ma głowica używka drgań już nie ma pomogło zmniejszenie wydatku szczątkowego jak zalecał Michaś


dawca

arwam

Post autor: arwam » pn kwie 12, 2010 21:18

tom19610,

możesz mieć zapchany katalizator i będzie powodował on znacznie wieksze obciążenie silnika jakbyś np ciągnął przyczepkę



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn kwie 12, 2010 21:20

tom19610 pisze:z tym zbieraniem to jest różnie raz dobrze się zbiera od 2000 obr a raz dopiero od 2500 nie wiem dlaczego
Na to może mieć wpływ kilka czynników-temperatura silnika,temperatura powietrza w otoczeniu...katalizator też swoje robi,weź go wytnij,a poczujesz różnicę :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

tom19610
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz kwie 11, 2010 15:11
Lokalizacja: leszno

Post autor: tom19610 » pn kwie 12, 2010 21:46

Michaś_1977, to znaczy ze ma za wysoką temperature[90stopni]dam znac jak wytnę katalizator


dawca

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn kwie 12, 2010 21:57

tom19610 pisze:to znaczy ze ma za wysoką temperature[90stopni]
Nie,90° to normalna temperatura pracy silnika.
Mi bardziej chodziło o to,że zanim silnik się nagrzeje,to słabiej się zbiera...może to Cię wprowadza w błąd... :bajer:
tom19610 pisze:dam znac jak wytnę katalizator
Na 100% będzie lepiej,nawet jak nie jest zapchany,to i tak stanowi opór.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

tom19610
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz kwie 11, 2010 15:11
Lokalizacja: leszno

Post autor: tom19610 » sob maja 01, 2010 22:22

Michaś_1977, witam dziś wyciołem katalizator ale nie zdążyłem juz się przejechać jutro poskręcam reszte i zobacze jak pojedzie ale co zauważyłem golfik sie zbiera dobrze dopuki się dobrze nie nagrzeje tak do 20 30 przejechanych km potem już cieniutko nie wiem co jest nie tak ale wolne obr są ustawione na 950 i takie są do tych 20 30 przejechanych km póżniej automatycznie spadają do 900 obr i od tego momentu autko nie zbiera się czy coś jest nie tak z pompą lub jakimś czujnikiem?


dawca

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz maja 02, 2010 09:42

tom19610 pisze:golfik sie zbiera dobrze dopuki się dobrze nie nagrzeje
tom19610 pisze:wolne obr są ustawione na 950 i takie są do tych 20 30 przejechanych km póżniej automatycznie spadają do 900 obr i od tego momentu autko nie zbiera się
O kurcze...
Podejrzewam,że zaczyna padać głowica pompy wtryskowej.Jak zacznie się tak dziać,to spróbuj głowiczkę pompy polać chłodna wodą,żeby ostudzić i przejedź się znów.Jak problem ustąpi,to pompa do roboty...
Miałem identyczny objaw i dodatkowo czasami potrafił zgasnąć,a przy skręcaniu gdy pompa wspomagania stawiała opór,to obroty raptownie spadały.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

darecki6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pt lut 19, 2010 10:56
Lokalizacja: lodz

Post autor: darecki6 » ndz maja 02, 2010 09:54

mi spala za50z na238 km po lodzi ale tylko na orlenie.na bliskiej z lit wiecej a na statoil to i 7opitoli zawsze tankuje za te sama sume 50z


darecki6

tom19610
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz kwie 11, 2010 15:11
Lokalizacja: leszno

Post autor: tom19610 » ndz maja 02, 2010 22:04

Michaś_1977, jestem po testach a wiec dopuki sie nie nagrzeje to jest ogien ciągnie że hej ale pózniej to samo ciągnie bo musi nie ma zmian po polaniu wodą cholera mnie juz bierze


dawca

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 208 gości