Strona 1 z 1
bierze olej 1.9tdi ajm
: sob kwie 10, 2010 21:13
autor: krisblady
Zrobilem regeneracje turbo wymienilem uszczelniacze zaworowe i dalej bierze olej.auto nie jest slabe pali dobrze puszcza dyma na niebiesko zostaly jeszcze pierscienie tlokowe do zmiany???? jak wy myslicie co to moze byc
Re: bierze olej 1.9tdi ajm
: sob kwie 10, 2010 21:24
autor: PinkFloyd
krisblady pisze:Zrobilem regeneracje turbo wymienilem uszczelniacze zaworowe i dalej bierze olej.auto nie jest slabe pali dobrze puszcza dyma na niebiesko zostaly jeszcze pierscienie tlokowe do zmiany???? jak wy myslicie co to moze byc
ile bierze oleju na 1000km?, sprawdzałeś czy jest olej w dolocie, interculerze?
: sob kwie 10, 2010 21:55
autor: krisblady
nie sprawdzalem dolotu bo turbo jest po regeneracji. jak odkrece korek od wlewu oleju to dmucha dymem i chyba pierscienie beda do zmiany
: sob kwie 10, 2010 23:43
autor: Zimny Chirurg
krisblady pisze:nie sprawdzalem dolotu bo turbo jest po regeneracji. jak odkrece korek od wlewu oleju to dmucha dymem i chyba pierscienie beda do zmiany
Witam
Każdy PDek bedzie walił z korka jak lokomotywa jak mu sie go odkręci. Korka wlewu oleju w Silniku z PD nie wolno odkręcać podczas pracy. A co do oleju to ja bym sie jeszcze raz przyjrzał turbinie. Pierścienie w AJMie? No chyba ze ma 500 tyś km. Albo ktoś spaprał uszczelniacze. Ale ja pierścienie to raczej nie.
Pozdro
ZC
: ndz kwie 11, 2010 11:55
autor: krisblady
uszczelniacze wymienialem 2 razy i dalej to samo.dzis wrocilem z kosciola i mu przybutowalem tak do 4tys obr jak spadly to silnik zaczol chodzic jakby nie na wszystkie gary ale za chwile powrocil do normalnej pracy.sprawdze jeszcze tego weza od intercoolera.
[ Dodano: 11 Kwi 2010 12:26 ]
Wszystko sie zaczelo gdy mialem do zmiany uszczelke pod glowica i zostala wymieniona przy okazji zrobilem cala glowice i od tamtej pory zaczol kopcic na niebiesko-bialo.Jak pisalem 2 razy wymienione uszczelniacze,trurbo jest po regeneracji i dalej ubywa olej z silnika.Na jalowym biegu puszcza dyma ale tylko troche ale jak silnik pracuje pod obciazeniem to tak od 2 tys zaczyna walic dymem a potem to za mna lepiej nie jechac bo mozna sie udusic.
: ndz kwie 11, 2010 13:29
autor: damian-ppp
Skoro wszystko zaczęło się po wymianie uszczelki pod głowicą i jej regeneracji, to poszedłbym tym tropem... Może podczas regeneracji coś spieprzyli?
: ndz kwie 11, 2010 13:44
autor: krisblady
byc moze glowica ale co moze byc nie tak z nia????????????a co powiecie na pierscienie tlokowe jak je sprawdzic??????????????