Strona 1 z 1
					
				1.9 Diesel 64 KM
				: sob kwie 10, 2010 14:57
				autor: buliking
				DO czego to sluzy? probowalem regulowac na srubkach ale nic sie nie zmienia wiec wyjalem to i silnik chodzi caly czas tak samo czy tym ruszam czy nie nic sie nie zmienia, co to jest i moze jest zepsute?

 
			 
			
					
				
				: sob kwie 10, 2010 18:14
				autor: Michał_1977
				Tutaj po części jest odpowiedź na Twoje pytanie
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1579854.html
Zmieniałeś kiedyś pompę?To jest pompa Lukas,a w tych silnikach nigdy nie widziałem takiej...nawet ETKA i Autodata nie pokazują mi takowej 

 
			 
			
					
				
				: sob kwie 10, 2010 18:49
				autor: buliking
				nie zmienialem pompy, silnik to 1.9Diesel z 97' a auto to vw polo, silnik pracuje dobrze tylko na wolnych obrotach troche nierowno pracuje
			 
			
					
				
				: sob kwie 10, 2010 19:29
				autor: Michał_1977
				buliking pisze:auto to vw polo
Być może dlatego ETKA nic nie pokazała...
buliking pisze:silnik pracuje dobrze tylko na wolnych obrotach troche nierowno pracuje
Po odpaleniu zimnego,czy po nagrzaniu także? 

 
			 
			
					
				
				: sob kwie 10, 2010 20:00
				autor: wesol
				W polo 6N bylu wlasnie takie silniki 1.9D (AEF) i one mialy pompe boscha lub luk'a Wiem bo mam taka pole. Od czego to jest to w sumie nie mam bladego pojecia. Wiem ze daje sygnal o dwóch stanach wcisniecia pedalu gazu czyli o wolnych obrotach oraz wcisnietym pedale gazy- podniesionych obr. Po co to nie wiem ale moze faktycznie EGR albo do regulacji wyprzedzenia kata.
			 
			
					
				
				: sob kwie 10, 2010 20:22
				autor: buliking
				po nagrzaniu pracuje prawie tak samo jak zimny, chodzi bardziej o kulture pracy bo kiedys wlasnie bawilem sie tym potencjometrem i po przekreceniu zmieniala sie charakterystyka pracy silnika (bardziej miekka lub twardsza) a teraz to nie dziala
			 
			
					
				
				: sob kwie 10, 2010 20:52
				autor: Michał_1977
				buliking pisze:bawilem sie tym potencjometrem i po przekreceniu zmieniala sie charakterystyka pracy silnika (bardziej miekka lub twardsza) a teraz to nie dziala
Czyli faktycznie może być od EGR 
