Strona 1 z 1

1.9 Diesel 64 KM

: sob kwie 10, 2010 14:57
autor: buliking
DO czego to sluzy? probowalem regulowac na srubkach ale nic sie nie zmienia wiec wyjalem to i silnik chodzi caly czas tak samo czy tym ruszam czy nie nic sie nie zmienia, co to jest i moze jest zepsute?

Obrazek
Obrazek

: sob kwie 10, 2010 18:14
autor: Michał_1977
Tutaj po części jest odpowiedź na Twoje pytanie
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1579854.html
Zmieniałeś kiedyś pompę?To jest pompa Lukas,a w tych silnikach nigdy nie widziałem takiej...nawet ETKA i Autodata nie pokazują mi takowej :bajer:

: sob kwie 10, 2010 18:49
autor: buliking
nie zmienialem pompy, silnik to 1.9Diesel z 97' a auto to vw polo, silnik pracuje dobrze tylko na wolnych obrotach troche nierowno pracuje

: sob kwie 10, 2010 19:29
autor: Michał_1977
buliking pisze:auto to vw polo
Być może dlatego ETKA nic nie pokazała...
buliking pisze:silnik pracuje dobrze tylko na wolnych obrotach troche nierowno pracuje
Po odpaleniu zimnego,czy po nagrzaniu także? :bajer:

: sob kwie 10, 2010 20:00
autor: wesol
W polo 6N bylu wlasnie takie silniki 1.9D (AEF) i one mialy pompe boscha lub luk'a Wiem bo mam taka pole. Od czego to jest to w sumie nie mam bladego pojecia. Wiem ze daje sygnal o dwóch stanach wcisniecia pedalu gazu czyli o wolnych obrotach oraz wcisnietym pedale gazy- podniesionych obr. Po co to nie wiem ale moze faktycznie EGR albo do regulacji wyprzedzenia kata.

: sob kwie 10, 2010 20:22
autor: buliking
po nagrzaniu pracuje prawie tak samo jak zimny, chodzi bardziej o kulture pracy bo kiedys wlasnie bawilem sie tym potencjometrem i po przekreceniu zmieniala sie charakterystyka pracy silnika (bardziej miekka lub twardsza) a teraz to nie dziala

: sob kwie 10, 2010 20:52
autor: Michał_1977
buliking pisze:bawilem sie tym potencjometrem i po przekreceniu zmieniala sie charakterystyka pracy silnika (bardziej miekka lub twardsza) a teraz to nie dziala
Czyli faktycznie może być od EGR :bajer: