Strona 1 z 1
Brak mocy,"klekocze" jak traktor.
: czw kwie 08, 2010 07:53
autor: pawel1985x
Witam.
Mam problem z moim Golfem IV 1.9 TDI a mianowicie: auto chodzi jak "traktor" i brak mocy.
Na luzie obroty równe, cały zakres, po wrzuceniu biegu i dodaniu gazu "klekocze" jak traktor i brak mu mocy, np. na biegu 5 ciężko mu się zebrać do 2tyś.
Co może być przyczyną? dodam że wczoraj tankowałem pod korek przed tankowaniem wszystko oki a dzisiaj lipa.
A i jeszcze jedno przedwczoraj podłączyłem auto pod VAG'a i wywaliło błąd:
00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)
28-00 - Short to B+
Z tego co się zorientowałem to jest padnięta przepływka. Czy za w/w objawy odpowiada przepływka i czy jak ją odepnę to objawy znikną bo chciałby dojechać z pracy do domu?
: czw kwie 08, 2010 08:24
autor: GregorGT
pawel1985x pisze:
Co może być przyczyną? dodam że wczoraj tankowałem pod korek przed tankowaniem wszystko oki a dzisiaj lipa.
No to sobie odpowiedziałeś

CO to za stacja była?
: czw kwie 08, 2010 08:45
autor: pawel1985x
GregorGT pisze:pawel1985x pisze:
Co może być przyczyną? dodam że wczoraj tankowałem pod korek przed tankowaniem wszystko oki a dzisiaj lipa.
No to sobie odpowiedziałeś

CO to za stacja była?
Orlen
Tylko ze jak teraz tak czytam info o błędzie jaki się u mnie pojawił i że objawy są podobne brak mocy problemy z obrotami to bardziej sie skłaniam ku wersji że to przepływka?
Wyprowadźcie mnie z błędu jeśli źle kombinuję
: czw kwie 08, 2010 09:28
autor: BartekGib
Jak Ci walnęła przepływka - to silnik musi stracić połowę z mocy, może być też efekt "nie załącznia się" turbo ( czujesz, jakbyś jechał wolnossącym ). Odpal silnik, odepnij wtyczkę od przepływki i powiedz czy jakaś różnica się dzieje. Odepnij wtyczkę przed włączeniem silnika i wtedy włącz silnik i odepnij też wtyczkę podczas pracy silnika na obrotach jałowych.
: czw kwie 08, 2010 09:33
autor: GregorGT
BartekGib
Możliwe, że to przepływka... Jednak zastanawia mnie fakt, że brak mocy pojawił się po zatankowaniu auta. W sumie dobrze radzisz - pawel1985x sprawdź przepływkę, a jak to nic nie zmieni, to myślę, że winne jest paliwo. Ale z tym tankowaniem może być zbieg okoliczności...
: czw kwie 08, 2010 09:52
autor: pawel1985x
A to "klekotanie" silnika to może mieć związek z przepływką lub paliwę?
: czw kwie 08, 2010 10:13
autor: Cinek
przepływka nie ma nic do klekotania. paliwo jak najbardziej. mógł sie zawiesić zawór, umrzeć pompka i generalnie dużo różnych rzeczy. przez monitor raczej nie da sie tego naprawić
: czw kwie 08, 2010 10:15
autor: GregorGT
A to "klekotanie" silnika to może mieć związek z przepływką lub paliwę?
Kiedyś do mk II wlałem jakiegoś syfu i chodził jak traktor. potem dolałem lepszego paliwa i problem zniknął. Ale u Ciebie nie wiem... Nie słyszę tego.
: czw kwie 08, 2010 19:04
autor: pawel1985x
GregorGT pisze:A to "klekotanie" silnika to może mieć związek z przepływką lub paliwę?
Kiedyś do mk II wlałem jakiegoś syfu i chodził jak traktor. potem dolałem lepszego paliwa i problem zniknął. Ale u Ciebie nie wiem... Nie słyszę tego.
A moze byc tak ze pali na jeden gar z jakiegos powodu i dlatego takie odglos?bo o ile sie nie myle to jak nie pali jeden gar to silnik chodzi glosniej. I czy objaw w postaci nie wchodzenia powyzej 2200 obrotow na 5 biegu o niczym nie swiadczy? Przeplywke odpinalem i zero poprawy dodam ze w dziale diagnostyka zarzucilem liste bledow jakie wyrzucil vag i log 13 jak ktos chetny zatpraszam do obejrzenia