Strona 1 z 2

Jaką turbosprężarkę do AXR?

: wt kwie 06, 2010 08:01
autor: HellMan
Witam,
w związku z pojawieniem się oleju w dolocie rozejrzałem się ile kosztowałoby nowe turbo. Gdzieś jednak przeczytałem, że te do AXR, czyli KKK są mało wytrzymałe. Czy pasuje coś lepszego plug'n'play do AXR z 2003 r.?

Powiedzcie mi jeszcze jak odróżnić nowe turbo od regenerowanego.

Z góry dzięki za odpowiedzi.

: wt kwie 06, 2010 10:43
autor: leon79
HellMan pisze:w związku z pojawieniem się oleju w dolocie rozejrzałem się ile kosztowałoby nowe turbo.
Ile tego oleju?

: wt kwie 06, 2010 10:46
autor: HellMan
leon79, mało - ale nie o to chodzi. Pytam bo chciałbym wiedzieć za czym się rozglądać i na co nastawiać.

: wt kwie 06, 2010 19:32
autor: leon79
to po co pchac sie w koszty jesli w dolocie mało oliwy??

: wt kwie 06, 2010 20:09
autor: HellMan
leon79, mam okazję kupić dosyć tanio niby nową. Najwyżej położyłbym na półkę.

: wt kwie 06, 2010 20:59
autor: rękawek
kolego w moim axr z 2003 roku siedzi turbo garret!!!

: wt kwie 06, 2010 20:59
autor: rękawek
kolego w moim axr z 2003 roku siedzi turbo garret!!!

: wt kwie 06, 2010 21:07
autor: HellMan
Czy ktoś może to potwierdzić jak to jest w tych AXR? KKK czy Garrett?

: wt kwie 06, 2010 21:19
autor: morfeusz86r
w axr były GT1749V, BV39 i (KP39 ale tylko w A3 2001r)
obie szły równolegle. obie powinny mieć podobną żywotność.
na twoim miejscu szukałbym tylko używanej z gwarancją a najlepiej z montażem od mocniejszych silników np 130.
turbo będzie wstawało tak samo a będzie miało większy zapas co czyni je mniej wysilonym i awaryjnym

: wt kwie 06, 2010 21:23
autor: HellMan
morfeusz86r, ale czy turbo od takiego ASZ podejdzie bez rzeźbienia?
Trzeba coś dodatkowo przekładać?

: wt kwie 06, 2010 21:29
autor: morfeusz86r
jak masz wyjście z turbo na szybko złącze (podejrzewam że tak) to nic.
poszukaj gdzie oferują używane turbiny z montażem to na pewno ci wszystko dopasują tak jak należy.

: wt kwie 06, 2010 21:41
autor: Kulon
rękawek pisze:kolego w moim axr z 2003 roku siedzi turbo garret!!!
w moim z 2004 roku jest KKK
morfeusz86r pisze:jak masz wyjście z turbo na szybko złącze (podejrzewam że tak) to nic.
nie do końca - przynajmniej tak było u mnie
HellMan pisze:ale czy turbo od takiego ASZ podejdzie bez rzeźbienia?
teoretycznie tak a w praktyce czasami jest inaczej

różnica:
górna KKK (fabryka)
dolna GARETT od ASZ-a - widać różnicę na zdjęciu

Obrazek

: wt kwie 06, 2010 21:48
autor: morfeusz86r
Kulon pisze:morfeusz86r napisał/a:
jak masz wyjście z turbo na szybko złącze (podejrzewam że tak) to nic.


nie do końca - przynajmniej tak było u mnie
możesz rozwinąć swoją wypowiedz

: wt kwie 06, 2010 21:53
autor: Kulon
morfeusz86r pisze:możesz rozwinąć swoją wypowiedz
trzeba zastosować przejściówkę do szybko złączki i przewód od IC zacisnąć tradycyjną obejmą - na zdjęciu widać jak jest ułożona muszla z wejściem na szybko złączkę - niby mała różnica a rura ori nie pasuje

no i rurka od EGR - ale została zaślepiona i po problemie