Jaką turbosprężarkę do AXR?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

HellMan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 206
Rejestracja: pn cze 06, 2005 07:58
Lokalizacja: mazowieckie

Jaką turbosprężarkę do AXR?

Post autor: HellMan » wt kwie 06, 2010 08:01

Witam,
w związku z pojawieniem się oleju w dolocie rozejrzałem się ile kosztowałoby nowe turbo. Gdzieś jednak przeczytałem, że te do AXR, czyli KKK są mało wytrzymałe. Czy pasuje coś lepszego plug'n'play do AXR z 2003 r.?

Powiedzcie mi jeszcze jak odróżnić nowe turbo od regenerowanego.

Z góry dzięki za odpowiedzi.



leon79
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 686
Rejestracja: pt sie 22, 2008 20:39
Lokalizacja: Szydłowiec

Post autor: leon79 » wt kwie 06, 2010 10:43

HellMan pisze:w związku z pojawieniem się oleju w dolocie rozejrzałem się ile kosztowałoby nowe turbo.
Ile tego oleju?


User

HellMan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 206
Rejestracja: pn cze 06, 2005 07:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: HellMan » wt kwie 06, 2010 10:46

leon79, mało - ale nie o to chodzi. Pytam bo chciałbym wiedzieć za czym się rozglądać i na co nastawiać.



leon79
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 686
Rejestracja: pt sie 22, 2008 20:39
Lokalizacja: Szydłowiec

Post autor: leon79 » wt kwie 06, 2010 19:32

to po co pchac sie w koszty jesli w dolocie mało oliwy??


User

HellMan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 206
Rejestracja: pn cze 06, 2005 07:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: HellMan » wt kwie 06, 2010 20:09

leon79, mam okazję kupić dosyć tanio niby nową. Najwyżej położyłbym na półkę.



Awatar użytkownika
rękawek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: śr mar 26, 2008 22:10
Lokalizacja: białystok

Post autor: rękawek » wt kwie 06, 2010 20:59

kolego w moim axr z 2003 roku siedzi turbo garret!!!



Awatar użytkownika
rękawek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: śr mar 26, 2008 22:10
Lokalizacja: białystok

Post autor: rękawek » wt kwie 06, 2010 20:59

kolego w moim axr z 2003 roku siedzi turbo garret!!!



HellMan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 206
Rejestracja: pn cze 06, 2005 07:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: HellMan » wt kwie 06, 2010 21:07

Czy ktoś może to potwierdzić jak to jest w tych AXR? KKK czy Garrett?
Ostatnio zmieniony wt kwie 06, 2010 21:15 przez HellMan, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » wt kwie 06, 2010 21:19

w axr były GT1749V, BV39 i (KP39 ale tylko w A3 2001r)
obie szły równolegle. obie powinny mieć podobną żywotność.
na twoim miejscu szukałbym tylko używanej z gwarancją a najlepiej z montażem od mocniejszych silników np 130.
turbo będzie wstawało tak samo a będzie miało większy zapas co czyni je mniej wysilonym i awaryjnym



HellMan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 206
Rejestracja: pn cze 06, 2005 07:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: HellMan » wt kwie 06, 2010 21:23

morfeusz86r, ale czy turbo od takiego ASZ podejdzie bez rzeźbienia?
Trzeba coś dodatkowo przekładać?
Ostatnio zmieniony wt kwie 06, 2010 21:23 przez HellMan, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » wt kwie 06, 2010 21:29

jak masz wyjście z turbo na szybko złącze (podejrzewam że tak) to nic.
poszukaj gdzie oferują używane turbiny z montażem to na pewno ci wszystko dopasują tak jak należy.



Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Post autor: Kulon » wt kwie 06, 2010 21:41

rękawek pisze:kolego w moim axr z 2003 roku siedzi turbo garret!!!
w moim z 2004 roku jest KKK
morfeusz86r pisze:jak masz wyjście z turbo na szybko złącze (podejrzewam że tak) to nic.
nie do końca - przynajmniej tak było u mnie
HellMan pisze:ale czy turbo od takiego ASZ podejdzie bez rzeźbienia?
teoretycznie tak a w praktyce czasami jest inaczej

różnica:
górna KKK (fabryka)
dolna GARETT od ASZ-a - widać różnicę na zdjęciu

Obrazek
Ostatnio zmieniony wt kwie 06, 2010 21:44 przez Kulon, łącznie zmieniany 2 razy.


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » wt kwie 06, 2010 21:48

Kulon pisze:morfeusz86r napisał/a:
jak masz wyjście z turbo na szybko złącze (podejrzewam że tak) to nic.


nie do końca - przynajmniej tak było u mnie
możesz rozwinąć swoją wypowiedz



Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Post autor: Kulon » wt kwie 06, 2010 21:53

morfeusz86r pisze:możesz rozwinąć swoją wypowiedz
trzeba zastosować przejściówkę do szybko złączki i przewód od IC zacisnąć tradycyjną obejmą - na zdjęciu widać jak jest ułożona muszla z wejściem na szybko złączkę - niby mała różnica a rura ori nie pasuje

no i rurka od EGR - ale została zaślepiona i po problemie
Ostatnio zmieniony wt kwie 06, 2010 21:56 przez Kulon, łącznie zmieniany 1 raz.


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 61 gości