Strona 1 z 1

Chłodnica oleju z mk I gti w 1.6 TD

: ndz kwie 04, 2010 15:37
autor: finch
Witam,

Mam okazje kupić za małe pieniądze cały zestaw chłodzenia oleju z golfa MK I GTI.
Pytanie czy całość będzie pasowała do golfa MK II 1.6 TD - blok 1V.(chodzi głównie o podstawę filtra)

: ndz kwie 04, 2010 18:18
autor: anaba255
Podejdzie, kilka osób na forum nawet zakładało taka chłodnicę do swoich klekotów.

: ndz kwie 04, 2010 19:53
autor: t0mal
No a jak z zasilaniem turbo?

: ndz kwie 04, 2010 23:12
autor: finch
t0mal pisze:No a jak z zasilaniem turbo?
Co do tego to pomyślałem żeby wyrzucić oryginalną rurkę, wkręcić króciec, do tego trójnik albo czwórnik i zostaje miejsce na czujniki ciśnienia natomiast w miejsce rurki wąż z zakutymi odpowiednimi końcówkami.

: pn kwie 05, 2010 10:55
autor: arwam
finch,

nawierć tylko otwór w odpowiednim miejscu i nagwintuj

: pn kwie 05, 2010 23:02
autor: finch
arwam pisze:finch,

nawierć tylko otwór w odpowiednim miejscu i nagwintuj
A powrót?

: pn kwie 05, 2010 23:32
autor: Michał_1977
finch pisze:A powrót?
Przecież powrót z turbiny masz do misy olejowej :bajer: ...

: wt kwie 06, 2010 23:13
autor: finch
No tak, ale z tego co rozumiem to arwam mówił żeby nawiercić dziurę do zasilania chłodnicy olejowej. Chyba że zrozumiałem coś "na opak"

: wt kwie 06, 2010 23:21
autor: t0mal
Raczej chodziło mu o podstawę filtra, tak czy siak czy w podstawie czy w chłodnicy będziesz miał wysokie ciśnienie oleju i nie da rady tam spływu podłączyć nawet jakbyś chciał.

: śr kwie 07, 2010 11:08
autor: arwam
finch,
finch pisze:t0mal napisał/a:
No a jak z zasilaniem turbo?
ja pisałem tym kontekście.
bo zasilenie chłodnicy oleju to już troszke ina bajka.