Dziwne wibracje mojego Dieselka
: pt kwie 02, 2010 20:43
Golf III 97' 1.9 TDI silnik ALE (90koni + chip)
na starcie napisze że mam świeżuteńkie ORYGINALNE poduszki silnia i to jest fizycznie niemożliwe żeby to była ich wina gdyż samochód nie drży zawsze.
Drgania dotyczą wyłącznie biegu jałowego (byłem na komputerze już i zwiększyłem do maximum obroty biegu jałowego). Drgania występują okresowo, raz drzy a raz nie drży, kiedy już drży towarzyszą temu dziwne odgłosy wydobywające się jakby z wnętrza deski rozdzielczej, jakby plastyk pukał bardzo szybko o plastyk. Po dłuższej jezdzie przynajmniej 50 kilometrów, drgania ustają i nie słychać tego specyficznego pukania. jednak problem wraca po jakimś czasie kiedy auto stoi na postoju. Samochód jeżdżony od kiedy go mam (2 lata) na shell v-power.Koło pasowe alternatora wymienione na koło z łożyskiem. wycięty katalizator, zaślepiony EGR, nowy termostat i wymienione czujniki temperatury. Poza drganiami nic mu nie dolega (no może zbyt głośny jest powyżej 3000obr/min) Bardzo szybko się nagrzewa do 90Celsjuszów, kopci jedynie minimalnie przy mocnym przygazowaniu.
Gdzie powinnienem szukać nieprawidłowości? Pompa olejowa? Pompa paliwowa?Wtryski?
Pomóżcie bo ten problem sprawia że osiwieję
(((((
na starcie napisze że mam świeżuteńkie ORYGINALNE poduszki silnia i to jest fizycznie niemożliwe żeby to była ich wina gdyż samochód nie drży zawsze.
Drgania dotyczą wyłącznie biegu jałowego (byłem na komputerze już i zwiększyłem do maximum obroty biegu jałowego). Drgania występują okresowo, raz drzy a raz nie drży, kiedy już drży towarzyszą temu dziwne odgłosy wydobywające się jakby z wnętrza deski rozdzielczej, jakby plastyk pukał bardzo szybko o plastyk. Po dłuższej jezdzie przynajmniej 50 kilometrów, drgania ustają i nie słychać tego specyficznego pukania. jednak problem wraca po jakimś czasie kiedy auto stoi na postoju. Samochód jeżdżony od kiedy go mam (2 lata) na shell v-power.Koło pasowe alternatora wymienione na koło z łożyskiem. wycięty katalizator, zaślepiony EGR, nowy termostat i wymienione czujniki temperatury. Poza drganiami nic mu nie dolega (no może zbyt głośny jest powyżej 3000obr/min) Bardzo szybko się nagrzewa do 90Celsjuszów, kopci jedynie minimalnie przy mocnym przygazowaniu.
Gdzie powinnienem szukać nieprawidłowości? Pompa olejowa? Pompa paliwowa?Wtryski?
Pomóżcie bo ten problem sprawia że osiwieję
