pytanie o turbine MK3

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

pepsik1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: pn lis 09, 2009 19:42
Lokalizacja: Sworne

pytanie o turbine MK3

Post autor: pepsik1 » pt kwie 02, 2010 20:43

witam posiadam golfa 3 Tdi 90PS silnik 1Z i chciałem się zapytać jaka jest tam turbina? chodzi mi o to czy ma zmienną geometrie? wie może ktoś gdzie w woj. pomorskim mozna ją wyczyścić? albo może ktoś z Was z pomorskiego umiał by mi pomódz?



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » pt kwie 02, 2010 20:57

Masz turbosprężarkę typu WG - czyli bez zmiennej geometrii. Jej pracą steruje zawór upuszczający spaliny- nie ma się w niej co zaciąć poza tym zaworem i można powiedzieć, że jest anty zamuleniowa :helm:


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » pt kwie 02, 2010 21:05

pepsik1 pisze:witam posiadam golfa 3 Tdi 90PS silnik 1Z i chciałem się zapytać jaka jest tam turbina? chodzi mi o to czy ma zmienną geometrie?
Zwykła ,na pewno bez zmiennej geometri .
pepsik1 pisze:wie może ktoś gdzie w woj. pomorskim mozna ją wyczyścić?
:bajer: Tam nie ma czego czyścić
pepsik1 pisze:albo może ktoś z Was z pomorskiego umiał by mi pomódz?
A w czym masz problem ,oprócz tego że chcesz czyścić turbinę w której nie ma czego czyścić?Domyslam się że ci słabo ciągnie , sprawdż najpierw ciśnienie doladowania czy oscyluje w okolicy 0,8 bara .Po tym dopiero można coś wywnioskować .


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

pepsik1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: pn lis 09, 2009 19:42
Lokalizacja: Sworne

Post autor: pepsik1 » pt kwie 02, 2010 21:12

ciągnie normalnie do 120km/h i łapie muła wyłaczam zapłon i właczam i znowu ciągnie normalnie do 120km/h zawór N75 jak przekrece kluczyk to cyka przez moment a potem przestaje,


Był Peugeot 106 potem 1z a teraz jest AAM.

Awatar użytkownika
Velthar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: pt maja 23, 2008 11:41
Lokalizacja: Strzelin/Wrocław
Kontakt:

Post autor: Velthar » pt kwie 02, 2010 22:07

On raz cyka a raz nie.U mojego kumpla w ogóle nie cyka i autko śmiga. Wężyki od n75 zobacz i ten co idzie do ECU one lubią chrupnąć jak się woda pod podszybie dostanie.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 113 gości