Strona 1 z 1

Zawór przelewowy oraz problem z ciśnieniem oleju

: śr mar 31, 2010 19:23
autor: mathi47
Witam!

Mój problem pojawił się po dolaniu specyfiku oil treatment do oleju. Dzień po dolaniu(dokładni 87 km po) zapaliła się lampka kontroli ciśnienia oleju i mruga cały czas na wolnych obrotach gdy przekroczy się ok 2300prm załącza się buzzer. Wymieniłem czujniki i dalej jest to samo. I tu pojawia się moje pytanie czy ów specyfik mógł zatkać filtr oleju bądź zawór przelewowy regulujący ciśnienie oleju i gdzie ten zawór się znajduje?

Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.

: śr mar 31, 2010 19:27
autor: t0mal
Jakby syf poszedł na zawór przelewowy to prędzej byś miał zbyt wysokie ciśnienie, kolei filtr mógł się jak najbardziej zatkać, dowiesz się jak go wymienisz.

[ Dodano: 31 Mar 2010 19:28 ]
Nie bardzo rozumiem dlaczego zalałeś zagęszczacz, na tym się nie jeździ.

: pt kwie 02, 2010 14:25
autor: mathi47
Problem rozwiązany!! Osłona plastikowa smoka się rozpadła w drobny mak i zatkała go, a specyfik oil treatment ochronił panewki bo grubo pokrył w środku wszystko.