Kąt wtrysku 1Z (AHU) na TDIGraph (VagCom)

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
pivvo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: pt kwie 21, 2006 08:46
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Kąt wtrysku 1Z (AHU) na TDIGraph (VagCom)

Post autor: pivvo » śr mar 31, 2010 15:41

Witam mam takie dziwne zachowanie jak wchodzę w grupę 000 to wartość z pozycji 2 jest 48-50 natomiast jak wejdę w TDIGraph zmienia się na 22 i a żółta kreska ląduje prawie na czerwonej linii, który odczyt jest wiarygodny?
Zamieniałem wtryski na 216, koleś miał je ustawić na 220/300 (dawałem stare ori czyli miały 180/300) poprzednio jak robiłem odczyt dla 184, to tylko z okna głównego i mi pokazywało 48-50, i teraz nie wiem czy koleś poszedł po bandzie i tylko wymienił końcówki czy faktycznie prze regulował.
Bo jeśli prze regulował to muszę przyśpieszyć wtrysk (według TDIGraph'a jest 22) i sprawa jest jasna, hm.. chyba że wcześniej przed wymianą też był za późno ustawiony, ale nie weryfikowałem TDIGraph'em.



Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » śr mar 31, 2010 16:12

tdigraph pokazuje 22 a w 000 BS jest 50? dziwne, wszystko dobrze sprawdzales?



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » śr mar 31, 2010 17:46

antojuja pisze:tdigraph pokazuje 22 a w 000 BS jest 50? dziwne, wszystko dobrze sprawdzales?
Nie zrozumiałeś , w grupie normalnej 000 jest 50 , a w 000 na zablokowanych nastawach22
pivvo pisze:muszę przyśpieszyć wtrysk (według TDIGraph'a jest 22) i sprawa jest jasna, hm.. chyba że wcześniej przed wymianą też był za późno ustawiony, ale nie weryfikowałem TDIGraph'em.
Nie pozostaje nic innego jak przyspieszyć troche kąt wtrysku


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » śr mar 31, 2010 18:59

pivvo pisze:sprawa jest jasna
I tyle w temacie ;)
Masz zbyt pozny kat wtrysku.


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
pivvo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: pt kwie 21, 2006 08:46
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: pivvo » śr mar 31, 2010 19:47

homsky pisze: Nie zrozumiałeś , w grupie normalnej 000 jest 50 , a w 000 na zablokowanych nastawach22
Tak dla pewności należy regulować kąt na wskazaniach TDIGraph, grupa 000 nie jest za precyzyjna. A kontekście odpowiedzi co to znaczy zablokowane nastawy?



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » śr mar 31, 2010 20:09

Zablokowane nastawy czyli basic settings i wg grupy 000BS nalezy ustawiac kat wtrysku.
Cala porada znajduje sie w FAQ


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
pivvo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: pt kwie 21, 2006 08:46
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: pivvo » śr mar 31, 2010 22:41

bradley pisze: Cala porada znajduje sie w FAQ
Hm... nie wiem czy wyrażę się poprawnie, ale ogólnie nie czytam FAQ, ogólnie za dużo czasu zajmuje mi analiza co autor miał na myśli to pisząc, i czy poprawnie wyciągam wnioski, nie ujmując na pewno jest to potrzebne ale czasem można się podzielić swoimi przemyśleniami, tak na chłopski rozum (a może informatyczny czyli zero jedynkowy).



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » śr mar 31, 2010 22:52



VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 224 gości