Strona 1 z 1
					
				Turbo
				: wt mar 30, 2010 20:08
				autor: Tomus18ck
				Witam wszystkich ..moze wiecie co sie dzieje z moja Borą ..  Dokaladnie to cos mi gwizda śwista chodzi jak wiertarka przy turbinie .. wecie moze co sie stało 

 Auto To VW Bora 1.9 Tdi 115 km 
 Więcej tych "o" dać nie mogłeś ?
Więcej tych "o" dać nie mogłeś ?
damcio151 
			
					
				
				: wt mar 30, 2010 20:18
				autor: italiano_83
				To śwista, gwiazda ? 

  Cały czas to słychać czy tylko w jakimś momencie, podczas przyspieszania?? Jakieś dodatkowe spostrzeżenia? Rozumiem, że szczelność połączeń przy turbosprężarce sprawdzona 

 
			
					
				
				: wt mar 30, 2010 20:21
				autor: Tomus18ck
				Cały czas gwizda 

 na postoju po  dodaniu  gazu gwizda jak i równiez w czasie jazdy 

 chodzi jak wiertarka ;)Szczelność sprawdzona 

 wszystko jest OK
 
			
					
				
				: wt mar 30, 2010 20:29
				autor: italiano_83
				Hmmm, kiedy się to zaczęło, a może zawsze tak było ??  Zawsze możesz sobie zdjąć wąż dolotowy z turbosprężarki i zobaczyć jakie wirnik ma luzy, zobacz czy nie trze o obudowę.
Katalizator masz czy wywalony? Jak masz vag-a lub znasz kogoś z vagiem to możesz  zrobić logi dynamiczne grupy 011 to by się zobaczyło jak to turbo pompuje.
			 
			
					
				
				: wt mar 30, 2010 20:34
				autor: Tomus18ck
				Zaczeło mi sie to od tygodnia dziać 

 byłem u miechanika 1 powiedział ze trzeba wyjąc turbo do regeneracji a 2  mówił  ze do wymiany jest gruszka ( bańka podciśnieniowa )  czy jak to tam sie nazywa  ponieważ sie za mało sie rusza ta sztanga 

 czy to jest mozliwe 

 przepraszam ze ja tak to pisze ale nie znam sie na tym zabardzo i dlatego chcaiełm zapyatc 

 
			
					
				
				: wt mar 30, 2010 20:39
				autor: italiano_83
				Powodem małego ruchu sztangi może być owa gruszka, jak przerdzewieje czy też gdy mechanicznie zostanie uszkodzona, lub tez zablokowanie się mechanizmu kierownic w turbosprężarce. Czy auto jeździ normalnie w całym zakresie obrotów? Nie ma "odcięcia" podczas przyspieszania, czy też braku dynamiki?
			 
			
					
				
				: wt mar 30, 2010 20:42
				autor: Tomus18ck
				No własnie  ostatno zauważyłem ze brakuje mocy .. Na 1,2 biegu Ciągnie normalnie potem tak jak by był jakis zamulony na 3 biegu i dalej jest takie uczucie jak by ciągnął  momentalnie przestał i dalej ciągnął  . wczesniej tak nie było ..
			 
			
					
				
				: wt mar 30, 2010 20:53
				autor: italiano_83
				Tomus18ck pisze:wczesniej tak nie było ..
Jeśli masz możliwość to wykonaj logi dynamiczne, jeśli nie masz vag-a spytaj na forum regionalnym, może się ktoś znajdzie- to by wiele wyjaśniło. Nie mówię, że to nie wina owej gruszki, ale znacznie częściej powodem takiego stanu rzeczy jest "zapieczony" mechanizm zmiennej geometrii w turbosprężarce, a sam "świst" nasila się kiedy ten mechanizm się "zablokuje".
 
			
					
				
				: wt mar 30, 2010 20:55
				autor: leon79
				logi...