Dynamiczna regulacja kąta wtrysku 1Z
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- tomolowski
- Mały gagatek
- Posty: 60
- Rejestracja: pt kwie 04, 2008 22:49
- Lokalizacja: Slask
Dynamiczna regulacja kąta wtrysku 1Z
Witam,mam problem z moim klekotem, n 108 ma problem z wysterowaniem kąta wtrysku na wolnych obrotach:
Wcześniej byly też problemy z regulacja podczas klikniecia w vagu okna basic setings ale zwiększylem ciśnienie w pompie i jest dobrze.
Wyczytałem na forum że któraś sprężyna jest słaba i wtedy są problemy,tylko nigdzie nie pisze jak to naprawić,przynajmniej ja tego nie mogę znaleść.
Wcześniej byly też problemy z regulacja podczas klikniecia w vagu okna basic setings ale zwiększylem ciśnienie w pompie i jest dobrze.
Wyczytałem na forum że któraś sprężyna jest słaba i wtedy są problemy,tylko nigdzie nie pisze jak to naprawić,przynajmniej ja tego nie mogę znaleść.
- tomolowski
- Mały gagatek
- Posty: 60
- Rejestracja: pt kwie 04, 2008 22:49
- Lokalizacja: Slask
- tomolowski
- Mały gagatek
- Posty: 60
- Rejestracja: pt kwie 04, 2008 22:49
- Lokalizacja: Slask
tak jak kolega pisał, daj sobie spokójdamcio151 pisze:jest dobrze, nie szukaj dziury w całym
Dla przykładu, stare ECU w 1z z końcówką "...C" i "...AF" na wolnych obrotach opóźnia kąt wtrysku, a w nowszych 1z ECU z końcówką "...BF" kąt jest przyśpieszony.
Zgodze się, że silnik pracuje bardziej miękko, ale byś musiał kąt wtrysku opóźnić tak w okolice 25 jednostek, wtedy ECU da radę, tylko zimą będzie gorzej łapał.
- tomolowski
- Mały gagatek
- Posty: 60
- Rejestracja: pt kwie 04, 2008 22:49
- Lokalizacja: Slask
- tomolowski
- Mały gagatek
- Posty: 60
- Rejestracja: pt kwie 04, 2008 22:49
- Lokalizacja: Slask
Dynamiczna regulacja kąta wtrysku 1Z
Witam.Wymienialem ostatnio rozrzad w audicy a 4 19 tdi 1Z 1995r. I cos ciężko pali jak jest zimno i po odpaleniu gasnie .czy wie ktos jaki powiniem byc kat wtrysku
VW NA ZAWSZE
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Dynamiczna regulacja kąta wtrysku 1Z
Te 30 jednostek to stanowczo za pużny kąt ,ustaw ok.50 .Choć nawet na tak opużnionym kącie nie powinien gasnąć jak już odpalił ,ja bym sprawdził czy nie ciągnie gdzieś powietrza
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 155 gości