Strona 1 z 1

brak mocy w wv sharanie

: ndz mar 28, 2010 21:32
autor: dertyu
Witam
mam VW Sharana z 1999 roku silnik 1,9 tdi AFN 110kM
w poprzednim poście pisałem ze uszkodziła mi sie przepływka
w piątek zakupiłem mowa i prawdopodobnie dziś mi sie uszkodziła
ponownie gdyż taki sam objaw samochód na 4 biegu jechał 30 km/h
przy wciśniętym pedale gazu do oporu odłączyłem wtyczkę od przepływki
i miałem do pokonania jeszcze 180 km dowiedziałem sie kiedyś tu na forum
ze mogę jechać z odłączoną wtyczką wiec nie miałem wyjścia i jechałem ale wyczułem
ze fakt auto było żwawe ale nie aż tak pod górkę było słabe i na 5 biegu
bo ma skrzynie 5 biegowa maksymalnie wyciągało 110 km/h czy tak sie dzieje z uszkodzona
przepływką i odłączoną od niej wtyczką czy może być inna przyczyna
niż przepływka sie uszkodziła auto było troszkę słabe ale nie aż tak
czy możliwe że w turbinie łopatki sie zablokowały gdyż mam o zmiennej geometrii
bardzo proszę o pomoc i wyjaśnienie
za co serdecznie dziękuje
pozdrawiam

: ndz mar 28, 2010 21:54
autor: Haki
Przysłowiowy NOTLAUF wszystko na jego temat znajdziesz na forum .... wystarczy wklepać to magiczne słowo....

Poza tym - pod VAG-a i zobacz co wyskoczy.... to tak na początek,

: ndz mar 28, 2010 23:17
autor: dertyu
podłączyłem vaga i wyszedł tylko błąd przepływomierza
i klimatyzacji nic po za tym czyli uważasz ze łopatki
turbiny sie zapiekły ze brak mocy przy otwartych oknach było słychać
gwizd turbiny a może zrobić test dynamiczny tylko jak
czytałem troszkę na ten temat i sugerowano mi juz to
ale nie wiem za bardzo jak to zrobić vagiem 311-2
prosiłem o wytłumaczenie ale nikt jakoś nie chce wytłumaczyć
pozdrawiam

: ndz mar 28, 2010 23:26
autor: italiano_83
dertyu pisze:prosiłem o wytłumaczenie ale nikt jakoś nie chce wytłumaczyć
pozdrawiam
silnik 90 C vag/engine/meas blocks potem wciskasz na dole log - zapinasz 3 bieg obroty 1400 wciskasz start i sandał w podłogę do momentu, aż wskazówka obrotomierza mnie 4000-4200 . Zrób loga 003 008 i 011
To że ci wywaliło błąd przepływki to normalne bo ją odłączyłeś i tak jechałeś.

[ Dodano: 28 Mar 2010 23:28 ]
aha w okienkach ustawiasz numer grupy 011 i logujesz, po kolei każdą grupę

: wt mar 30, 2010 22:02
autor: dertyu
Witam
próbowałem logować sie vagiem 311-2 ale niestety nie chce łączyć
sie z samochodem porty mam dobrze ustawione ale wygląda jak by
nie widział program interfejsu z vag 2,5 pl. i 4,9 pl. łączy sie idealnie
czy istnieje możliwość uzyskania tej diagnozy na tych programach
lub jakichś innych człowieka sorry może szla. trafić z tymi programami
serdecznie dziękuje za pomoc
pozdrawiam

: śr mar 31, 2010 19:10
autor: Delta
Od pewnego czasu obserwuje tutaj no forum coraz wiecej przepychanek slownych,ale Koledzy przeciez nie oto chodzi przeciez to forum jest po to aby sobie nawzajem pomagac a nie pisac zlosliwosci...A Tobie kolego radze jedz do dobrego diagnosty on Ci to szybko zrobi i dokladnie powie ja tak zrobilem a koszt nie jest duzy...Umnie tez na poczatku przeplywke wskazalo,lecz problem byl gdzie indziej waz cisnieniowy mialeem nieszczelny a przy okazji jeszcze wyszklo ze kat wtrysku mam do korekcji po calej operacji samochod szedl jak burza a objawy mialem podobne do Twoich ,silnik tez mialem AFN...

: czw kwie 01, 2010 09:36
autor: damcio151
dertyu, napisz do mnie na gg , późnym wieczorem, albo jutro spróbuję z tym viagiem pomóc

: pt kwie 02, 2010 18:56
autor: dertyu
witam
niestety wynika z tego ze mój interfejs nie obsługuje tego programu
gdyż próbowałem uruchomić w golfie 4 ,vw bora , skoda fabia
i jest to samo ta sama reakcja programu mój interfejs to
http://www.allegro.pl/item980047424_int ... 88_08.html
pozdrawiam