Strona 1 z 1

Stukanie w silniku.

: sob mar 27, 2010 12:31
autor: Bongo[666]
Witam.
Sprawa przedstawia się tak, że wczoraj zerwałem pasek wielorowkowy
stało się to blisko domu więc podjechałem bez paska do domu.
Po wymianie paska słychać stuki z lewej strony ( w okolicach rozrządu ).
Według mnie to pukają zawory i tu mam pytanie czy w mk3 1.9 D (na pompie boscha)
zawory są samo regulujące się ?
Jest sobota i żaden mechanik w okolicy nie pracuje.
Szukałem podobnych postów ale albo niema takich albo nie pasują objawy.
Szukałem na google i tyoubie i nic .
Proszę o pomoc, linka lub cokolwiek pomocnego.
Czekam z niecierpliwością z góry dziękuję za pomoc i dobre serce forumowiczów.

[ Dodano: 27 Mar 2010 12:28 ]
Dodzwoniłem się do mechanika swoja droga ciekawe dlaczego nie pracują w soboty ?
Powiedział że to popychacze i mam dolać oleju poczekać i powinno przestać .

: sob mar 27, 2010 15:36
autor: borat
zerwał się pasek wielorowkowy i szlak trafił popychacze?(ciekawa teoria)
a morze fragmenty poszarpanego paska wciągneło pod koło pasowe,pod pasek i rozrząd przeskoczył....

Chyba to będzie to.

: sob mar 27, 2010 17:05
autor: Bongo[666]
Po osłuchaniu go kijem :) doszedłem do wniosku z kolega (z zaw. mechanik )
że to pompa wody tak pizga coby się zgadzało bo jak wracałem bez paska to 2 razy mi temp podskoczyła i musiałem stanąć (ale lekko chodził bez paska :) )
pompka ze 120
rolka napinacza paska rozrz. 50
pasek rozrządu 70
zimering (chyba na wale ) ni ewiem ile
pasek pompy wspom. 16 chyba
no i 20 za dwie śruby mocujące pompę wspom.
Tyle muszę zrobić na zaraz.
Niestety z braku war. tech. jadę do mechanika i ile robocizna?
Who 3ymajcie kciuki
Ile wołają za poduszki pod silnikiem?
Też muszę zrobić :helm:

[ Dodano: 30 Mar 2010 23:06 ]
Ot wszystko jasne.
Źle przełożyłem pasek wielorowkowy przez pompę :okej: :rotfl:
:helm: w końcu nie było foto porady :helm: