Strona 1 z 1

gruszka---pomoc

: śr mar 24, 2010 16:51
autor: AdrianR32
witam od pewego czasu mialem problem z wpadaniem w tryb awaryjny..potem 2 tyg zapieprzania a nastepie dolu nie bylo....albo gory...wiec na kompie wyskoczylo blad w cis doladowania w kolektorze ssacym....wiec albo grucha albo przeplywka.reszta oki byla....po wymianie rzeplywki 15 mi bylo znow oki potem sdi<a mam 150km/320nm)ze 110 zrobioe bez kata itd....ale wracaja c do tematu dzis znajomy wszystko przetestowal i zostala grucha..wiec zblokowal ja na chwile i wkrecal sie w broty jak piorun wczesniej nie.....z godz temu zblokowal mi ja na stale a chwile i wsiadlem i zapie....az milo...i pytanie bo teraz oszukuje kompa i grucha na turbinie nie zasysysa a caly czas jest otwarta...jakie sa skutki ubocze tego rozwiazania?????????

: śr mar 24, 2010 19:36
autor: Sztomel
tam nie ma nic otwartego, kolega zblokował Ci sztangę w pozycji wsuniętej maksymalnie do gruszki co daje od samego początku maksymalne doładowanie i turbo pompuje cały czas na maksa czyli około 1.5 bara - turbo pewnie długo tego nie wytrzyma ale przecież powinno auto wchodzić w tryb awaryjny i pokazywać błąd 17958 lub 17965.

: śr mar 24, 2010 19:39
autor: AdrianR32
tak tez dzieje sie ale tylko na 5 biegu tak okolo 160km/h....tak wiec lepiej nie butowac i wymieic gruszke czy ja sprobowac przeczyscic???

: śr mar 24, 2010 19:39
autor: borat
jak ci ją zablokował w pozycji max doładowanie,to notlauf będzie jak w morde strzelił :grin:

: śr mar 24, 2010 19:43
autor: AdrianR32
not lauf tak raz na pare dni byl tylko przy 160 okolo....tak normalnie wciskalo w fotel ....ale czy przy taim rozwiazaniu w momencie kiedy nie wpada w awaryjny bo nie rozpedzam sie do 160km/h to turbo dostaje powaznie czy ie?

: śr mar 24, 2010 19:44
autor: borat
gruchy nie wyczyscisz no bo jak?nalejesz do niej wd40?
turbo sie zacina albo grucha śmieć.

: śr mar 24, 2010 19:49
autor: AdrianR32
na forum podobno mozna ja wyczyscic ...no ale lepiej za 150kupic nowa i sie nie babarac.....ale jak tak pompuje makasa to czemu na 1.2.3.4 biegu do 4300rmp idzie jak zly....a na 5 w okolocach 3000-3200rmp dopiero wpada w awaryjny czemu nie na pozostalych biegach gdy tez pompuje maksa

: śr mar 24, 2010 21:36
autor: borat
diagnoza dynamiczna i będzie wiadomo

: pt mar 26, 2010 01:41
autor: Sztomel
AdrianR32 pisze:ale jak tak pompuje makasa to czemu na 1.2.3.4 biegu do 4300rmp idzie jak zly....a na 5 w okolocach 3000-3200rmp dopiero wpada w awaryjny czemu nie na pozostalych biegach gdy tez pompuje maksa
bo z tego co się orientuję to ECU dopiero wtedy przechodzi w tryb pracy awaryjnej jeśli ciśnienie doładowania nie mieści się w zadanej mapami tolerancji w czasie dłuższym niż 10 sekund (bez zmiany biegu). Rozpędzając samochód i ciągnąc na ful na każdym biegu od najniższego do najwyższego z pewnością dochodzi do zmiany biegów w czasie krótszym niż 10 sekund (zwłaszcza przy najwyższych obrotach silnika) to odpowiedź nasuwa się sama dlaczego tylko na piątym biegu przy prędkości około 160 km czyli w zakresie 3000-3200 RPM.

: pt mar 26, 2010 14:11
autor: gOOzOl
ja slyszalem ze 6 sekund ale ogolnie racja, musi minac troche czasu :) u wuja ost zrobilem taki manewr ze odpialem mu sterowanie gruchy i pogonilem autko, na poczatku nawet i bez podcisnienia przeladowywał ale po kilku km wydmuchal wszystko, zapialem wezyk i jak nowe :bigok:

: pt kwie 02, 2010 17:06
autor: rafikvw
Witam wszystkich-jestem nowy.Mam problem z mocą.Może ktoś podpiąc mnie pod kompa i zrobic logi-plis