1.9 tdi 1Z+ASV=Powyzej 2700 słabiej ciagnie, do 2500 rwie.
: śr mar 24, 2010 15:25
otóż wymienilem w swoim 1Z wtryski od ASV(niby) i skorygowałem dawke na 3,5 i ustawiłem kąt wtrysku na odpowiedni, otóż autko ciągnie fajnie czuc większa moc i momnet, ale autko powyzej tak 2700 obrotów idzie bo idzie 1 bieg jest ok drugi i 3 jest taki powolny wolno obroty rosną w moim mniemaniu i na tym najwiecej traci, wczesniej na tej samej drodze na tych samych oponach tym samym stoperem czasy mi wychodzily 12,5 powtarzalne. Ciśnienie mam teraz 0,8 stałe przed wymianą było 0,75 wiec tu jest poprawa, dodam tylko ze dzis przeczyscilem sobie przeplywke i n75 i to samo. A tu ciekawostka na 2 i 3 biegu obojętnie jest czy ciagne autko do 4000 czy do 4500 czasy sa te same. POMOCY.
a więc panowie zrobiłem logi dynamiczne vagiem i wszystko jest porządku przeplywka nie tnie turbo wstaje jak powinno, tylko cos auto nie jedzie kat wtrysku jest na 52,53 jedynie po ustawieniu kata wtrysku na prawidlowe wartosci dawka paliwa spadla na 4,8-5 wczesniej ustawialem ja na 3,5 wiec to trzeba skorygować i moze co sie poprawi. ale co sadzicie co to moze byc? pompa nie wydala na wtryski asv? czy moze wcisneli mi bubel?
a więc panowie zrobiłem logi dynamiczne vagiem i wszystko jest porządku przeplywka nie tnie turbo wstaje jak powinno, tylko cos auto nie jedzie kat wtrysku jest na 52,53 jedynie po ustawieniu kata wtrysku na prawidlowe wartosci dawka paliwa spadla na 4,8-5 wczesniej ustawialem ja na 3,5 wiec to trzeba skorygować i moze co sie poprawi. ale co sadzicie co to moze byc? pompa nie wydala na wtryski asv? czy moze wcisneli mi bubel?