Jak sprawdzic przepływomierz powietrza

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

dertyu

Jak sprawdzic przepływomierz powietrza

Post autor: dertyu » ndz mar 21, 2010 23:40

Witam
czy ktoś wie jak sprawdzić przepływomierz powietrza
w samochodzie Sharan o symbolu GF 30 słyszałem ze można
ponoć vagiem ale niestety nie wiem jak posiadam program
vag 2,5 lub 4,9 chyba to w opcji silnika ale co dalej
nie wiem samochód jest wolny i dużo pali
co wyświetla komputer ale czy dobrze nie wiem
proszę o pomoc i porady
pozdrawiam



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » ndz mar 21, 2010 23:41




damiano_mo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 287
Rejestracja: pt maja 23, 2008 19:08
Lokalizacja: dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: damiano_mo » pn mar 22, 2010 00:10

diagnoza Vag lub odłącz wtyczkę i się przejedz jak jest lepiej to znaczy ze przepływka siedzi. typowe objawy to zamulenie straszne tdi ciągłe lub chwilowe. ale najlepiej to diagnoza dynamiczna VAGIEM


fuck air ride

dertyu

Post autor: dertyu » pn mar 22, 2010 00:23

Witam
Fakt vagiem było by super ale z filmik nie bardzo rozumiem to
jest mało przejrzysty bym cos zrozumiał wiec o ile mógł by ktos
wyjaśnić jak to vagiem zrobić bylbym wdzieczny
pozdrawiam



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » pn mar 22, 2010 00:27

dertyu pisze:Witam
Fakt vagiem było by super ale z filmik nie bardzo rozumiem to
jest mało przejrzysty bym cos zrozumiał wiec o ile mógł by ktos
wyjaśnić jak to vagiem zrobić bylbym wdzieczny
pozdrawiam
Robisz blok 003 i 008, daj jeszcze 011 max 2 bloki na raz dynamicznie od 1500 do 4000 obr z gazem do deski nie puszczajac ani na chwilę na 3 a najlepiej na 4 biegu. Wyniki wklej do tematu to sie zobaczy co i jak
Ostatnio zmieniony pn mar 22, 2010 00:28 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 2 razy.



dertyu

Post autor: dertyu » pn mar 22, 2010 00:41

Nie bardzo rozumiem o jakie bloki chodzi z tym 003 i 008 i 011
gaz to rozumiem ale czy mam jechać czy na postoju dawać gazu
a wyniki skąd wziąć by je wkleić rozumiem ze dla ludzi co to robili
choćby raz to łatwe ja niestety nigdy nie robiłem to niestety nie wiem
jak zrobię raz to juz zrozumiem



Awatar użytkownika
acid85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: sob maja 02, 2009 13:04
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: acid85 » pn mar 22, 2010 12:35

podlaczasz vaga do auta, klikasz w select, potem 01(engine), nastepnie 08(measuring blocks), potem zaznaczasz bloki jak koledzy pisali 003 i 008, bierzesz kolege na fotel pasazera ktory bedzie obslugiwal laptopa, Ty rozpedzasz auto na 3 lub 4 biegu do ok 1600obrotow, kolega na vagu naciska log a nastepnie start a Ty wtedy gaz do podlogi i tak ciagniesz do 4000obr, wtedy kolega naciska stop. I analogicznie mozesz zrobic dla bloku 011.



dertyu

Post autor: dertyu » śr mar 24, 2010 21:28

Witam
wielkie dzięki wszystkim cóż przepływomierz uszkodzona
autko zaczęło być wolne po zdjęciu wtyczki z przepływomierza
autko dostało przyspieszenia i zachowuje sie idealnie
czyli przepływomierza do wymiany może wiecie czy można
jechać np.100 km z wyjętą wtyczka i czy to niczemu nie zaszkodzi
o ile nie można to co może sie ewentualnie stać przy takiej jeździe
pozdrawiam wszystkich



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » czw mar 25, 2010 15:14

dertyu pisze:może wiecie czy można
jechać np.100 km z wyjętą wtyczka i czy to niczemu nie zaszkodzi
o ile nie można to co może sie ewentualnie stać przy takiej jeździe
pozdrawiam wszystkich
Wiemy .Możesz jechać i niczemu to nie zaszkodzi .


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 200 gości