Pomoze ktos w analizie logow?
: wt mar 16, 2010 16:33
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
jak to dokladnie robisz . trzymasz go na 4 tys obr cale 10 km czy cos innego ?gOOzOl pisze:czemu taki krotki ten dynamiczny ? z tego co tam widac to cisnienie przekracza ale skonczyles na 3000 obr prawdopodobnie kierownice przycinaja, po zimie to zrozumiałe. moj sposob to wypad na A4 i zabawa gazem. 10 km i wszystko chodzi jak nowe
Chodzi o to żeby prawa noga częściej była ciężka. Nie ma potrzeby żyłowania do 4 tys obr wystarczy 3.perki pisze:jak to dokladnie robisz . trzymasz go na 4 tys obr cale 10 km czy cos innego ?
to ja lato czy zima to i tak na cieplym silniku zmieniam biegu na 3 tys obrotw . to wystarczy aby kieroniczki byly ok?marcin999 pisze:Chodzi o to żeby prawa noga częściej była ciężka. Nie ma potrzeby żyłowania do 4 tys obr wystarczy 3.perki pisze:jak to dokladnie robisz . trzymasz go na 4 tys obr cale 10 km czy cos innego ?
chodzi bardziej o to zeby autko przegonic. jedziesz tak zeby wymusic max otwarcie kierownic, pedał w podloge- odpuszczasz, w podloge-odpuszczasz, tak sie bawisz az sie konczy droga albo obrotyperki pisze: to ja lato czy zima to i tak na cieplym silniku zmieniam biegu na 3 tys obrotw . to wystarczy aby kieroniczki byly ok?
j.w.perki pisze: jak to dokladnie robisz . trzymasz go na 4 tys obr cale 10 km czy cos innego ?
Napisz prośbę w Grupie Wielkopolskiej :rafikvw pisze:Witam wszystkich-jestem nowy.Szukam kogoś kto podłączy mojego b5 do kompa.Silnik 1.9tdi.Problemy z mocą.Pzdr