Strona 1 z 1
pompa wtryskowa - prośba o pomoc
: wt mar 16, 2010 15:50
autor: rolandV
Witam
Zgodnie z instrukcją z forum naprawiłem cieknącą pompę wtryskową w moim t4 1,9D (co prawda opis był do 1,6D) ale zasada podobna. i tu pojawił się problem, złożyłem wszystko i okazało się że auto owszem zapala ale przestało reagować na dodanie gazu i to zarówno pedałem jak i przy pompie. Dodam że raz złożyłem całość i było ok, ale jeszcze ciekło więc rozłożyłem 2 raz i po złożeniu pojawił się ten problem.
Proszę Was o pomoc .
: wt mar 16, 2010 16:30
autor: Michał_1977
rolandV, musisz tylko zdjąć dźwignię gazu z ośki i przestawić o 1 ząbek.
[ Dodano: 16 Mar 2010 15:48 ]
Ośkę obróć w lewo w stosunku do dźwigni na początek o 1 ząbek,jak będzie mało,to jeszcze 1.
: wt mar 16, 2010 19:39
autor: rolandV
myślisz że to jest to? bo próbowałem wcześniej zdjąć zupełnie cały mechanizm z ośki i kręciłem samym trzpieniem za pomocą śrubokręta w lewo do oporu nie było rezultatu a jak w prawo to gasł silnik, ale jeszcze sprawdzę to co piszesz.
: wt mar 16, 2010 21:31
autor: Michał_1977
Czy ten mechanizm (governor),który widać tutaj w punkcie 14,założyłeś dobrze w dozowniku tak jak w punkcie 12?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1097810
Przypomnij sobie co mogłeś sknocić,bo jak kręciłeś śrubokrętem i nie było reakcji,to znaczy,że problem tkwi wewnątrz pompy...
Dozownik na dole ma taki wypust,który powinien wskoczyć w pierścień dozujący.Wskoczył
?
: wt mar 16, 2010 22:12
autor: rolandV
na zdjęciu 9 i 10 jak się patrzy na ten trzpień to nie ma jednej sprężynki - tej małej w środku a na 13 jest. O co chodzi bo u mnie nie ma tej sprężynki albo to ona właśnie wpadła do pompy i uległa zmieleniu?
: wt mar 16, 2010 22:29
autor: Michał_1977
rolandV, nie sugeruj się całym tematem,bo to jest temat o przeróbce governora,żeby silnik można było wyżej kręcić.
Zadałem Ci pytania i podsunąłem temat z fotkami,żebyś wiedział o co mi chodzi
...
: wt mar 16, 2010 22:38
autor: rolandV
Co do pytania to starałem się żeby wskoczył i wydaj mi się że tak ale dla pewności muszę raz jeszcze rozebrać i sprawdzić. A może to być wina złego ustawienia dyszy dawki paliwa?
: wt mar 16, 2010 22:41
autor: Michał_1977
rolandV pisze:A może to być wina złego ustawienia dyszy dawki paliwa?
To nie dysza,tylko śruba regulacyjna,ale nie sądzę,bo jakbyś zbyt mało wkręcił,to nie odpaliłby.
: wt mar 16, 2010 22:54
autor: rolandV
właśnie tak było na początku nie chciał zapalić więc na forum znalazłem info na temat tej regulacji.
Sytuacja jest dziwna bo jak byłem teraz w garażu i próbowałem coś popatrzeć to silnik potrafi wejść na obroty i nie chce zejść dopiero jak drugi raz dodam gazu to zchodzi, ale jak się przejechałem to i tak nie ma mocy jedzie tak sobie swoim tempem.
[ Dodano: 17 Mar 2010 16:59 ]
wszystko jeszcze raz rozebrałem dzisiaj, całość poskładałem tak jak należy, wszystko weszło tam gdzie trzeba - jak na fotkach. I niestety problem pozostał. Samochód odpala ale nie ma reakcji na dodanie gazu - kręcę trzpieniem na pompie i czy w jedną czy w drugą praktycznie bez reakcji. Co to może być ? Może ktoś coś podpowie
pompa wtryskowa - prośba o pomoc
: śr gru 21, 2011 20:39
autor: kropik1981
Nalej paliwa do pompy bo może tak jak u mnie nie może z baku zassać paliwa i chodzi tylko na wolnych obrotach
pompa wtryskowa - prośba o pomoc
: śr gru 21, 2011 20:53
autor: koVWal
kropik1981 pisze:Nalej paliwa do pompy bo może tak jak u mnie nie może z baku zassać paliwa i chodzi tylko na wolnych obrotach
Czy Ty wgl wiesz co piszesz?
A z tym coś może być związane?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=203976" onclick="window.open(this.href);return false;