
Te różnice zaznaczyłem na zdjęciach:


Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
To jest mechanizm od EGR.Pompa od AAZ,czyli od takiego jak masz.laszko14 pisze:chodzi mi o ten mechanizm (zaznaczony na zdjęciu) a w drugiej pompie tego nie ma
Nie jest to pompa od SB-ka,bo ma już jakieś czujniki,których SB nie posiada.Najprawdopodobniej jest także od AAZ,ale ta raczej nie podejdzie ,bo ma inne zatoczenie przed kołem pasowym,a także inne mocowanie i koło na fasolkach.Chodzi o to,że nie da się nią przechylać chcąc regulować kąt wtrysku,ponieważ jest przykręcana na sztywno.Reguluje się fasolkami na kole pasowymraf-gog pisze:Druga najprawdopodobnije pochodzi od silnika SB, gdyz ma ten tloczek (teleskop), ktory zapobiega gwaltownym skokom pedała gazu.
Tam nic nie ma, EGRem zarządza sterownik, nie przełącznik na pompie. Druga pompa z pierwszego postu jest właśnie z AAZ po 95r.piotrekgal pisze:znajduje sie w nowszych pompach ( podajze w 1,9TD po 95r) polelektronicznych
Na pewno nie podejdzie, bo ma inaczej rozwiązane sterowanie wolnych obrotów, inaczej rozwiązany przyspieszacz, oraz czujnik początku tłoczenia, który uniemożliwia wkręcenie zegara i poprawne ustawienie kąta wtrysku.Michaś_1977 pisze:ta raczej nie podejdzie
t0mal pisze:am nic nie ma, EGRem zarządza sterownik, nie przełącznik na pompie.
Zgadza się,ale to "raczej" jakoś tak samo się napisałot0mal pisze:Na pewno nie podejdzie
Tutaj nie zgodzę się...miałem taką pompę,potrzebowałem głowiczki-wykręciłem czujnik i wkręciłem śrubkę ze starej i hulałot0mal pisze:oraz czujnik początku tłoczenia, który uniemożliwia wkręcenie zegara i poprawne ustawienie kąta wtrysku.
Na pewno nie padła.Pompa nie pada tak naglelaszko14 pisze:silnik po zrobieniu 10km wszedł na obroty i padła mi ta pompa,
t0mal pisze:jest to raczej kwestia paliwa, z którego wytrąciła się woda.
Nauczysz sięraf-gog pisze:t0mal, Michaś_1977, alez ja jeszcze mało wiem
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 61 gości