Strona 1 z 2
					
				Rozrząd
				: ndz mar 14, 2010 10:21
				autor: tomogolf2
				Słuchajcie mam taki problem, dla kolegi rozwalila sie pompa wtryskowaw silnkiu 1,6, wstawilismy pompe od 1,9 ale teraz za h... nie moge ustawic rozrzadu jak sie zgadza na pompie i na wałku to na kole jest przestawiony, wiece co z tym zrobic?
			 
			
					
				
				: ndz mar 14, 2010 10:49
				autor: Fahoo
				no to jak ty ustawiasz? ze sie nie zgadza
ustaw na znaki fabryczne nie na flamaster
kiczba zebów na kole nowej pompy jest taka sama jak w starej?
			 
			
					
				
				: ndz mar 14, 2010 10:52
				autor: tomogolf2
				nie ustawiam na flamaster, mam dorobione wszystkie blokady... no wlasnie w tym jest problem ze nie moge porownac wczesniejsze kolko sie rozlecialo.
			 
			
					
				
				: ndz mar 14, 2010 11:16
				autor: Fahoo
				jesli ustawiasz na znaki a po obrocie sie rozjeżdza to koło ma inną liczbe zebów
			 
			
					
				
				: ndz mar 14, 2010 11:27
				autor: tomogolf2
				czyli musze załozyc kolo od 1,6? a bedzie pasowac na wałek w pompie?
			 
			
					
				
				: ndz mar 14, 2010 11:31
				autor: Fahoo
				a u siebie masz 1,6 wiec nie mozesz przeliczyc zebów?
			 
			
					
				
				: ndz mar 14, 2010 11:34
				autor: tomogolf2
				no moge  

 
			 
			
					
				
				: ndz mar 14, 2010 11:36
				autor: Michał_1977
				Fahoo pisze:jesli ustawiasz na znaki a po obrocie sie rozjeżdza to koło ma inną liczbe zebów
Nic podobnego.
Ja mam pompę od 1,9 razem z kołem i hula jak trzeba. 
[ Dodano: 14 Mar 2010 10:38 ]
tomogolf2, szacun,ale czy nie knocisz czegoś przy montażu?
Koło wałka rozrządu zbijasz?
Nie ma bata-musi wyjść 

 ...
 
			 
			
					
				
				: ndz mar 14, 2010 11:42
				autor: t0mal
				Za mocno napinasz i pewnie znak na wale przesuwa się do przodu, napnij wstępnie rolkę, pokręć wałem tak, żeby pasek pomiędzy pompą a kołem rozrządu się napiął, i jak odcinek między rolką a wałem zrobi się luźniejszy jeszcze trochę dociągnij rolkę. Ja u siebie tak robię bo koło mam trwale zespolone z wałkiem.
			 
			
					
				
				: ndz mar 14, 2010 11:43
				autor: tomogolf2
				a moze wyciecie na klin w kole jest w innym miejscu?
			 
			
					
				
				: ndz mar 14, 2010 11:45
				autor: t0mal
				Nie.
			 
			
					
				
				: ndz mar 14, 2010 11:47
				autor: tomogolf2
				Michaś_1977 pisze:,ale czy nie knocisz czegoś przy montażu?
mysle ze nie  
 
Michaś_1977 pisze:Koło wałka rozrządu zbijasz? 
jak naj bardziej bez tego nie napne odpowiednio paska
t0mal pisze:pewnie znak na wale przesuwa się do przodu
przesuwal sie za pierwszymi 3 podejsciami, potem dorobilem blokade wału, i juz sie nie przesuwa. jak ustawie wszedzie na znak i przekrece to mimo wszystko wychodzi ze na kole jest przestawione
 
			 
			
					
				
				: ndz mar 14, 2010 11:50
				autor: J.B.S.
				Powinno wszystko pasować. Jak zakładasz pasek to postaraj sie żeby był napiety miedzy wałem korbowym pompą wtryskową a wałkiem rozrządu.Inaczej po obrocie wyjdą Ci znaki gdzie indziej.Czyli zakładaj pasek zaczynając od kółka walu korbowego w lewą stronę
			 
			
					
				
				: ndz mar 14, 2010 11:53
				autor: tomogolf2
				dodam ze jak zakladam pasek miedzy pompa a wałkiem to wchodzi ciut za luzno,z tego co pamietam to powiniem wchodzic ciasno i delikatnie ruszyc kłokiem pompy zeby naszedl pasek, a tu jak sie ruszy to wogle nie pasuje...