szarpanie na 4-5biegu 1200-1500obr

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

szarpanie na 4-5biegu 1200-1500obr

Post autor: Fahoo » pt mar 12, 2010 21:02

Witam
nie mam juz pomysłów wiec pisze tu
objawy
wolne obroty idealne nic nie faluje
1bieg ruszam lekko wciskam gaz ok 1200-1300obr nie wazne czy ciepły czy zimny
praca normalna nagle pyk-i silnik przerywa jak by był zapowietrzony ukł.wtryskowy
układ odpowietrzony na 100%

w czasie jazdy
3-4-5 bieg granice 1200-1500 obr ale tylko gdy leciutko dotykam gaz i chce jechac ze stałą predkością--->SZARPIE
odłączona wtyczka impulsatora nic nie szarpie

diagnoza brudny nastawnik


rozbiórka

czyszczenie -choć nie było co czyścić,nastawnik był czysty ale wyczyszczony i zebrane opiłki magnesem choć nic nie zebrało ale ok proforma.....

poskładane wszystko do kupy
ustawiona poprawnie dawka na ciepłym silniku,próba jazdy to samo szarpie :panna:


Nie mam juz pomysłów co jest nie tak
na vagu brak błedów przed i po czyszczeniu

wszystko chodzi luźno nic nie zaciera się


co jeszcze mam sprawdzic?
pozostaje mi przeciac pin 43 w sterowniku ale nie chce tego robić :crazy:


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

luzur
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: sob gru 27, 2008 02:14
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: luzur » pt mar 12, 2010 22:47

Ja bym zrobił logowanie grup 001, 004 i 013,
żeby zobaczyć jak wygląda sterowanie kątem podczas tych szarpań no i jak wyglądają korekcje.



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » pt mar 12, 2010 23:06

ogólnie korekcja bajka minimalna i niemal po równo na 3 wtryskach -0,30mg na wolnych obr

zastanawia mnie jedno
dlaczeo po wypięciu impulsatora jest gites?skoro był by zasyfiały nastawnik to bym zrozumiała tak?


dodam ze szarpanie dzieje sie na 2 kompletach wtrysków

1komplet to ori z ahu 195bar-szarpało mniej

drugi komplet asv 220bar szarpie mocniej


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

miras 33
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: pn gru 08, 2008 23:44
Lokalizacja: okolice pruszc gd

Post autor: miras 33 » sob mar 13, 2010 00:43

rsw masz ustawione 0,740v
podczas szarpania dymi???
logi kąta dynamicznego zrób
zaworek podgrzewacza paliwa w filtrze podmień
rzeczywiście podejrzany ten sterownik daje do myślenia

[ Dodano: 12 Mar 2010 23:47 ]
:kupa:


mk3 1z+gtb
mitsubishi L200 4x4 było :(
volvo v50 2.0d było
jest a4 b6 S-line

luzur
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: sob gru 27, 2008 02:14
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: luzur » sob mar 13, 2010 02:38

Mi zaczęło poszarpywać, bo nie jest to jakieś mocne szarpanie,
właśnie po założeniu wtrysków ASV.

Zobacz co się dzieje z korekcjami jak Ci szarpie i jak wtedy pompa reguluje kąt.
Ostatnio zmieniony sob mar 13, 2010 02:40 przez luzur, łącznie zmieniany 1 raz.



boss.p21
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: ndz lis 08, 2009 00:00
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: boss.p21 » sob mar 13, 2010 03:08

witam panowie ja mialem to samo jak zmienilem wtryski na inne jak na mój gust to sa to zle ustawione wtryski. ja ustawilem swoje i jest ok a wczesniej mi tak szarpalo
Ostatnio zmieniony sob mar 13, 2010 03:10 przez boss.p21, łącznie zmieniany 1 raz.


TDI AHU http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=312741

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » sob mar 13, 2010 08:35

miras 33, rsw 0,720V
gdzie ten zaworek bedzie?
moj silnik to AHU w seacie ibiza 96-99

luzur, dzis zaloguje

[ Dodano: 13 Mar 2010 07:37 ]
boss.p21, 2 komplety źle ustawione?mało prawdopodobne ,gdzie ińdziej tkwi problem

:crazy:

Najgorsze jest to ze to moje auto a ja jestem pedantem i musi być wszystko na tip top :grrr:

[ Dodano: 13 Mar 2010 07:54 ]
miras 33, logowac 3 grupy na raz czy wszystko odzielnie?


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » sob mar 13, 2010 11:04

Fahoo pisze:zastanawia mnie jedno
dlaczeo po wypięciu impulsatora jest gites?skoro był by zasyfiały nastawnik to bym zrozumiała tak?
Z tego wynika jednoznacznie że winny jest nastawnik .Czemu ?no własnie nie wiadomo.Jedno jest pewne jak wymienisz pompę na sprawną szarpania nie będzie .Sam kilka dni temu wymieniałem pompę bo też mi poszarpywało ewidentnie z winy nastawnika co mnie już bardzo wku....ło . Pompę wychaczyłem na allegro za 250 zeta i choć gość zaklinał się że jest sprawna i dał tydzień na sprawdzenie to zakładałem z obawą że będzie coś z nią nie halo bo za taką kasę jest ryzyko.Na szczęście wszystko jest ok a po szarpaniu zostało wspomnienie :grin: Także niestety moim zdaniem tylko wymiana pompy rozwiąze twój problem .Możesz jeszcze spróbować z zamianą sterownika
Ostatnio zmieniony sob mar 13, 2010 11:09 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

miras 33
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: pn gru 08, 2008 23:44
Lokalizacja: okolice pruszc gd

Post autor: miras 33 » sob mar 13, 2010 11:18

Fahoo
rozumiem cię też jestem pedantem swojego auta :grin:
rsw-przestaw na 0,740 nie wiem czy odczujesz różnice ale na pewno nie zaszkodzisz
zaworek na filtrze paliwa z dwoma cienkimi przewodami (plastikowy )
logować wystarczy oddzielnie
moim zdaniem najlepiej by było przełożyć nastawnik z innego auta wiem ze to ciężka sprawa znaleźć chętnego do podmianki ale by wykluczył ten niepewny nastawnik


mk3 1z+gtb
mitsubishi L200 4x4 było :(
volvo v50 2.0d było
jest a4 b6 S-line

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » sob mar 13, 2010 11:31

hmm
nikt nie pozyczy nastawnika do spradzenia...na słowo pompa w tdi dostają sraczki.....
mysle ze przestawienie rsw nic nie da ori było pływająco 0,700-0,720V ustawiłem na sztywno 0,720V

ps nie ma u mnie na filtrze podgrzewacza


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

miras 33
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: pn gru 08, 2008 23:44
Lokalizacja: okolice pruszc gd

Post autor: miras 33 » sob mar 13, 2010 14:47

Fahoo pisze:hmm
nikt nie pozyczy nastawnika do spradzenia...na słowo pompa w tdi dostają sraczki.....
no właśnie :cry:


mk3 1z+gtb
mitsubishi L200 4x4 było :(
volvo v50 2.0d było
jest a4 b6 S-line

Awatar użytkownika
Damian-jg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: wt maja 08, 2007 17:40
Lokalizacja: DJ
Kontakt:

Post autor: Damian-jg » sob mar 13, 2010 16:01

A ośka w nastawniku luzu nie miała??


Wysłane z "notatnik" NOKIA 3410

Awatar użytkownika
medman
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: sob mar 13, 2010 14:42
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Kontakt:

Post autor: medman » sob mar 13, 2010 17:01

Witam
Widze że kolega z białego Mam dwa nastawniki jak coś to mogę wypożyczyć. :bigok:


A4 B5 1Z 90 KM + WTRYSKI 216 BY COWBOY + TURBO AWX + POMPA VP 37 AFN + ECU 16 BIT = ? HP, ? NM BY TURBO DIESEL

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » sob mar 13, 2010 17:43

Damian-jg, nie ,nie było luzu

[ Dodano: 13 Mar 2010 16:46 ]
dodam ze jeżdże na duzej dawce 2,4-2,6mg/r

zmniejszyłem do 3,8-4,0 i nie szarpie ale za to auto nie jedzie :crazy:


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 86 gości