Turbina-Olej-Problem . . . .
: pt mar 12, 2010 16:31
Witam.
Mam problem ze swoim JRem już jakiś czas . nie wiem za co się mam brać .
Od początku- silnik zapala w miarę w mrozy tzn zapali i potrzesie troche nim z 5-10sekund , przy tym trzęsieniu kopci na niebiesko, jak przestanie to niebieski dym znika i jest ok, ale to nie w tym problem,... chodzi o to ze jak przeciągne go na drugim biegu lub 3 ,4 itd to jak przekrocze 4,5tyś obrotow turbina napierdziela olejem w IC pozniej w silnik i z wydechu bialy dym z kroplami oleju, gasze silnik na minute i wszystko ok, troszke pokopci na bialo jak sie olej wypali to juz jest mormalnie.
jak wyciagam bagnet to elejem nie daje z korka wlewu oleju tez nie ma przedmuchów ,
odma- sciągam wąż od dolotu i odma kopci na wolnych na wszyższych i wysokich leciutko paruje tylko ( uszczelniacze zaworowe do wymiany???) czy to przez odme moze dawać olej na turbo i dalej do silnika??? czy to turbo juz padlo??? (k24) minimalny luz na wirniku poprzeczny, na gorącym silniku smiem twierdzic z nie w ogóle luzu... silnik moze z 0,5litra oleju bierze od wymiany do wymiany ( pomijająć to co wypluje turbo )
Co wymienić? turbo regenerować?? uszczelniacze wymienić?? czy problem leży w czymś innym??
prosze o podpowiedzi jakieś...
Mam problem ze swoim JRem już jakiś czas . nie wiem za co się mam brać .
Od początku- silnik zapala w miarę w mrozy tzn zapali i potrzesie troche nim z 5-10sekund , przy tym trzęsieniu kopci na niebiesko, jak przestanie to niebieski dym znika i jest ok, ale to nie w tym problem,... chodzi o to ze jak przeciągne go na drugim biegu lub 3 ,4 itd to jak przekrocze 4,5tyś obrotow turbina napierdziela olejem w IC pozniej w silnik i z wydechu bialy dym z kroplami oleju, gasze silnik na minute i wszystko ok, troszke pokopci na bialo jak sie olej wypali to juz jest mormalnie.
jak wyciagam bagnet to elejem nie daje z korka wlewu oleju tez nie ma przedmuchów ,
odma- sciągam wąż od dolotu i odma kopci na wolnych na wszyższych i wysokich leciutko paruje tylko ( uszczelniacze zaworowe do wymiany???) czy to przez odme moze dawać olej na turbo i dalej do silnika??? czy to turbo juz padlo??? (k24) minimalny luz na wirniku poprzeczny, na gorącym silniku smiem twierdzic z nie w ogóle luzu... silnik moze z 0,5litra oleju bierze od wymiany do wymiany ( pomijająć to co wypluje turbo )
Co wymienić? turbo regenerować?? uszczelniacze wymienić?? czy problem leży w czymś innym??
prosze o podpowiedzi jakieś...