Strona 1 z 1
Nietypowy montaż IC.
: czw mar 11, 2010 11:06
autor: BENITO
Znalazłem w sieci zdjęcie z przeróbką oryginalnego intercoolera od SB na TMIC
Co o tym sądzicie?
http://www.facebook.com/photo.php?pid=1 ... 6706231169
coś mi nie idzie wklejanie linków
: czw mar 11, 2010 11:29
autor: piotrekgal
jezeli nie ma conajmniej wlotu na masce aby pod wplywem wiatrow z jazdy moglo powietrze dostac sie do chlodniczki to taki IC nie ma racji bytu, bedzie zasysal temperatury z kolektoru, silnika i co najwyzej je jeszcze bardziej zgęści.
: czw mar 11, 2010 12:30
autor: mavric
Na innych zdjęciach widać że wlot na masce jest przygotowany. Zastanawia mnie tylko czy IC nie jest za blisko przwodów i samego turbo.
: czw mar 11, 2010 12:42
autor: jarekkoval
mavric pisze:Zastanawia mnie tylko czy IC nie jest za blisko przwodów
tu akurat to dziala na plus bo mniejszy dolot=mniejszy lag
mavric pisze:samego turbo
i tu sie pojawia problem bo przy deptaniu turbo robi sie naprawde cieple i taki IC za duzo nie pomoze bo sam bedzie cieply
apropo samego rozwiazania identycznie to wyglada w fordach (mondeo 1,8td)
z tym ze jesli dobrze kojarze maska ma wlasnie przystosowane do tego wloty wiec jeszcze "ujdzie" taki montaz IC
a sam IC z tego zdjecia co
BENITO wkleil wyglada na ten od astry 1,7td
: czw mar 11, 2010 12:56
autor: tomogolf2
jarekkoval pisze:tu sie pojawia problem bo przy deptaniu turbo robi sie naprawde cieple i taki IC za duzo nie pomoze bo sam bedzie cieply
masz racje, te rozwiazanie nie jest dobre, gdyby w golfach kolektos wydechowy bylby z przodu to inna sprawa.
IC nad turbo to porazka, ilokrotnie jak auto przegonie to turbo az pomaranczowe, to ten ic bylby jak ruszt od grilla
: czw mar 11, 2010 13:02
autor: mavric
Z drugiej strony kierowanie strumienia powietrza prze IC na turbo powinno obniżyć temperaturę samej turbiny.
: czw mar 11, 2010 14:05
autor: xxxGlaDxxx
niedość że chybiony pomysł bo moim zdaniem turbo gotuje IC-ek to jeszcze z zewnatrz śmierdzi agro-tuningiem...
http://www.facebook.com/photo.php?pid=1 ... 0395204621 . pozatym zbytnio mi to przypomina rozwiazanie z forda escorta (takie samo jak zdjecie wyzej z mondeo), a tego auta szczerze nie cierpie
: czw mar 11, 2010 21:08
autor: morfeusz86r
subaru tak mają. pierwszy mod w tych autach to usunięcie TMIC i wstawienie FMIC.
chyba każdy wie dlaczego
: sob mar 13, 2010 09:04
autor: Ł-u-k-a-s-z
tak jak kolega wyzej pisze dac dobrego łapacza
i to uszczelnic to mogłoby byc przy niewielkich modach mysle ze wystarczy,
xxxGlaDxxx z tego co widze to taki ic ma ten ciemny golfik a on wmiare wyglada
: sob mar 13, 2010 13:30
autor: xxxGlaDxxx
PROXII pisze:tak jak kolega wyzej pisze dac dobrego łapacza
i to uszczelnic to mogłoby byc przy niewielkich modach mysle ze wystarczy,
xxxGlaDxxx z tego co widze to taki ic ma ten ciemny golfik a on wmiare wyglada
no wygląda w miare ale ma agro wlot na masce
tak po głębszym przemyśleniu może i to jest lepsza opcja niż seryjny IC-ek przy akumulatorze ? jeśli jest to dobrze wykonane (w co watpie) to może spelniać swoja role niczym Subaru Impreza WRX ^^
: sob mar 13, 2010 15:43
autor: Ł-u-k-a-s-z
xxxGlaDxxx, no własnie jak dobrze zrobione to moze byc lepiej niz seryjnie ale to tylko przy małych modach bo przy dużych to go tam nie widze,druga sprawa to napewno mniejszy koszt załorzenia