Padł kolejny zawór N75 od czego????

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kamfin0
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: sob sty 24, 2009 15:10
Lokalizacja: Mszczonów

Padł kolejny zawór N75 od czego????

Post autor: kamfin0 » wt mar 09, 2010 21:23

Witam

Przeszukałem już wiele postów i nigdzie nie znalazłem takiego problemu.

Nie dawno wymieniłem turbinę (zmienna geometria łopatek ) Po dwóch tygodniach od wymiany silnik zaczoł się "zacinać" (na piątce przy 130 poprostu tracił moc trzeba było popuścić gaz i go puszczało aż do 14 i znowu to samo). Podpiołem pod waga, wyszedł bład 575. Wymieniłem N75 i było ok. Dwa tygodnie od wymiany N75 znowu to samo.

Co może być przyczyną że pada ten zawór???? Dodam że to już trzeci bo pierwszy wymieniłem około 8 miesięcy temu.

Proszę o pomoc bo już nie mam siły do tego samochodu.



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » wt mar 09, 2010 22:04

Sprawdzone na VAG-u ,że rzeczywiście walnął ??

Zobacz wężyki ... które idą od N75... mała nieszczelność i jest to co piszesz.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
vital
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: sob mar 14, 2009 03:29
Lokalizacja: ZGORZELEC
Kontakt:

Post autor: vital » wt mar 09, 2010 22:08

ja moge doradzic tyle:

1 - reanimacja N75
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0

2- przeczyszcze3nie turbiny ( moze jej cos dolega)

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... 0c240cd3b2

bo dlaczego nawala Ci N75 to nie mam pojecia ..


MOJA CZWÓRKA
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=310657
[img]http://images47.fotosik.pl/269/8f712a1eac54419dmed.jpg[/img]

arturo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: pn mar 26, 2007 01:11
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Post autor: arturo » wt mar 09, 2010 23:44

Większość to chyba wymienia te zawory za wcześnie zamiast najpierw popatrzeć na przewody, które są zazwyczaj "spróchniałe" i nieszczelne. Całą geometrię łopatek da się w prosty sposób przetestować VAG-iem.



kamfin0
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: sob sty 24, 2009 15:10
Lokalizacja: Mszczonów

Post autor: kamfin0 » czw mar 11, 2010 15:53

Turbinę włożyłem miesiąc temu (po regeneracji) więc czyszczenie turbiny to chyba zbędna robota. Wężyki wszystkie sprawdzone (od tego zaczołem) i są ok. Nie wiem czy to wada tego N75 że tak szybko padł (kupiłem PIERBURGA).



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 253 gości