Strona 1 z 1

audi a6 99 rok 1,9 tdi 110 koni problem MEGA

: pn mar 08, 2010 11:24
autor: emilson
witam od kilku dni znajomemu cos sie dzieje z jego tdikiem opisywal mi ta sprawe ale wytlumaczytc nie potrafie tym bardziej ze wczoraj jadac ze slaska znow sie problem pojawil
a mianowicie jadac 100 na godzine ciagle, dojezdzamy do innego samochodu chcemy wyprzedzac nagle gaz do podlogi a auto tak jakby sie zawiesilo zero reakcji ani wiecej ani mniej nie jedzie zero odpowiedzi przy redukcji auto wyje ale o przyspieszeniu nie ma mowy ....dopiero po wylaczeniu samoochodu i ponownym odpaleniu problem znika na zadnym vagu nic nie pokazało WTF? z tym tdikiem

: pn mar 08, 2010 11:27
autor: Kamel
Znawcą klekotów nie jestem, ale czy to przypadkiem nie ten sławetny notlauf?

: pn mar 08, 2010 11:27
autor: corben
Poszukaj sobie o czymś takim jak notlauf. Mnóstwo tego jest a to mi tak wygląda jak w moim Szariku po wymianie nN75 jest już OK. Fakt że turbawka też nowa :bajer:

: pn mar 08, 2010 11:37
autor: gregoryb1
Przeładowanie , czyli notlauf , przyczyn jest kilka , zawór n75 , zapiekajaca sie turbina, spadł wąz od turbo, lub którys z węzyków jest przetarty itd.

: pn mar 08, 2010 12:04
autor: emilson
podziekowal chlopaki :) punkty polecialy :pub: :pub: :pub:

: pn mar 08, 2010 12:08
autor: gregoryb1
Na forum masz kilka tematow odnosnie tego jak sprawdzic wyzej wymienione podzespoły. Bo wyszukiwarka jak wpisałem "notlauf" pokazała 1000 stron gdzie kazdy odsyłał zakładajacego temat do wyszukiwarki
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141761 -obserwacja sztangi
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141545 - przepływomierz
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=67926&start=0 - reanimacja N75
i jeszcze to:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=78603 czyszczenie turbo ze zmienna geometrią