Jedzie jak zwykły diesel

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

neodemon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt lut 16, 2010 22:56
Lokalizacja: Sosnowiec

Jedzie jak zwykły diesel

Post autor: neodemon » sob mar 06, 2010 18:01

Witam, mam nietypowy problem z moim golfem. Praktycznie cały czas zachowuje się jak zwykły diesel, ale czasami kiedy nim wstrząśnie (np. wjadę w dziurę), to nagle odzyskuje moc(silnik/turbina zaczyna głośniej pracować) i potem jedzie już ok. Które części powinienem sprawdzić, zanim udam się do mechanika?
Dodam tylko że VAG-COM nie widzi żadnych błędów.
Ostatnio zmieniony ndz mar 07, 2010 10:05 przez neodemon, łącznie zmieniany 3 razy.



szen
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn lut 22, 2010 22:34
Lokalizacja: Branice
Kontakt:

Post autor: szen » sob mar 06, 2010 18:04

Miałem podobny problem w moim mk4 na szczęscie w moim wypadku nic strasznego sie nie stało musiałem tylko wymienic gruche ktora zostala przyspawana do katalizatora oraz przy katalizatorze byla dziura w rurze;) Tyle:)



neodemon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt lut 16, 2010 22:56
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: neodemon » sob mar 06, 2010 18:09

Tyle że u mnie chyba nie ma gruszki (jeśli chodzi o gruszkę od podciśnienia)



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » ndz mar 07, 2010 01:28

przenosze do Dieselków :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
Balugass
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:53
Lokalizacja: giżycko/olsztyn
Kontakt:

Post autor: Balugass » ndz mar 07, 2010 10:45

a nie przepływomierz??u wujka w passacie AHU tez jechał jak wolnossacy zmienił przepływke i zapierdziela :bigok: podłacz pod vag


mój były variancik ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214025

neodemon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt lut 16, 2010 22:56
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: neodemon » ndz mar 07, 2010 10:47

Balugass, przepływomierz mam w porządku - sprawdzony na teście dynamicznym.
Ostatnio zmieniony ndz mar 07, 2010 11:54 przez neodemon, łącznie zmieniany 1 raz.



Delta
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pn maja 04, 2009 18:45
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Delta » ndz mar 07, 2010 12:50

Witaj kolego radze ci jechac na diagnostyke silnika diesla i zrobienie tzw logow dynamicznych...Po tym zabiegu bedzie wiadomo czy to wina turbiny u mnie bylo podobnie ciagnal mi do ok 1800obr/min a pozniej jak zwykly diesel maks 120/130km/h zrobili mi logi dynamiczne okazalo sie ze przewod cisnieniowy pekniety i nie lapal tyle powietrza co potrzeba a przy okazji jeszcze wyszlo ze trzeba kat wtrysku poprawic po zabiegu autko szlo do przodu jak wczesniej...Tak wiec moja rada taka jedz na komputer zrob logi a wszystko wyjdzie co go boli.... Dobre serwisy maja caly sprzet do przebdania twojego motoru....A i same podlaczenie tylko pod vaga nie da ci jednoznacznej odpowiedzi....

[ Dodano: 07 Mar 2010 11:53 ]
czasem tez moze byc jeszcze katalizator zapchany ,bo u mnie tez taka opcja byla brana pod uwage...



patktm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: czw lut 04, 2010 09:04
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: patktm » ndz mar 07, 2010 14:29

moim zdaniem jest to czujnik doładowania turbiny :)



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » ndz mar 07, 2010 23:30

neodemon pisze:Tyle że u mnie chyba nie ma gruszki (jeśli chodzi o gruszkę od podciśnienia)
Jak to nie ma? Musi być i nie podciśnienia(takie rzeczy to w zmiennej geometri ) tylko sterowana ciśnieniem .Zrób sobie bajpas .Czyli omijasz n75 i podłączasz wężyk idący z turbiny bezpośrednio do gruszki ,której jak twierdzisz nie masz :grin: Wtedy upewnisz się czy to n75 szwankuje
Ostatnio zmieniony ndz mar 07, 2010 23:31 przez munior, łącznie zmieniany 2 razy.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 230 gości