Skoda Octawia

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

vaks18
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: sob sty 05, 2008 23:56
Lokalizacja: oleśnica

Skoda Octawia

Post autor: vaks18 » czw mar 04, 2010 22:33

koledzy mam pytanko odnosnie skody octawi 1,9 TDI 90 km od jakiegos czasu zauwazyłem ze auto słabiej ciagnie w kazdym zakresie obrotów myslałem ze to filtr paliwa moze byc zapchany ale nic wymieniłem i dalej jeste tak jak było jaka moze byc przyczyna ???



Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2807
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Post autor: waski1 » czw mar 04, 2010 22:36

Brudny przeplywomierz lub uszkodzony badz tez zatarta geometria w turbie jesli auto je posiada lub tez zawor sterujacy turbem.



vaks18
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: sob sty 05, 2008 23:56
Lokalizacja: oleśnica

Post autor: vaks18 » czw mar 04, 2010 22:38

a jak sprawdzic ten zawor w turbie i czym najlepiej wyczyscic przepływomierz ???



Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2807
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Post autor: waski1 » czw mar 04, 2010 22:43

Do umycia przeplywomierza uzyj specjalnego srodka moze byc z firmy CRC w intercarsie posiadaja takie wynalazki tylko nie wiem czy ci sie uda go wykrecic bo jest tam male utrudnienie w postaci srub 5 lub 6 gwiazdkowych typu torx a zawor sterujacy turbem (n75) wychwycic powinienes vagiem ostra jazda probna i test vagiem.



damiano_mo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 287
Rejestracja: pt maja 23, 2008 19:08
Lokalizacja: dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: damiano_mo » pt mar 05, 2010 08:16

waski1 pisze:badz tez zatarta geometria w turbie
ale tam niema chyba turbiny ze zmienną geometrią... :chytry: :chytry:


fuck air ride

Awatar użytkownika
florek186
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: ndz sty 11, 2009 16:18
Lokalizacja: GRYFICE
Kontakt:

Post autor: florek186 » pt mar 05, 2010 09:08

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... light=n109 - elektrozawór w turbinie

Ale najlepiej podepnij go pod VAG-a to Ci wyskoczą może błędy


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=356388

Toledziak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 00:45
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Toledziak » pt mar 05, 2010 18:42

damiano_mo, zależy jakie oznaczenia silnika. AGR miały stalą a ALH zmienną geometrie.



leon79
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 686
Rejestracja: pt sie 22, 2008 20:39
Lokalizacja: Szydłowiec

Post autor: leon79 » pt mar 05, 2010 22:55

Toledziak pisze:AGR miały stalą
Nie wszystkie.


User

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » pt mar 05, 2010 23:14

leon79 pisze:Toledziak napisał/a:
AGR miały stalą
Nie wszystkie.
A można wiedzieć jakie miały VNT (modela aut ewentualnie od kiedy montowali)- jedyne co różni te dwa silniki to turbo i jego sterowanie - ECU i instalacja podciśnieniowa, więc AGR z VNT to praktycznie ALH :grin: Osobiście nigdy nie słyszałem o takim AGR co by miał turbo VNT fabrycznie, więc się pytam z ciekawości :bajer:


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

leon79
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 686
Rejestracja: pt sie 22, 2008 20:39
Lokalizacja: Szydłowiec

Post autor: leon79 » pt mar 05, 2010 23:29

silniki Agr do numeru 100000 miały turbo bez vnt. Pozniejsze miały juz żaluzje.

[ Dodano: 05 Mar 2010 22:29 ]
Ups, pomyłka. Miałem na mysli, dwumas.


User

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt mar 05, 2010 23:34

florek186 pisze:http://forum.vwgolf.pl/vi...&highlight=n109 - elektrozawór w turbinie
chyba w pompie :grin:
ludzie, nie piszcie czego to może być przyczyna, bo chłopak pół silnika zmieni ...
jedź na vag, zrób logi dynamiczne, będziesz wiedział gdzie leży problem
a czyszczenie przepływki bez 100% pewności, że to ona ... bez komentarza , łatwo uszkodzić coś co jest sprawne, ale później płacić kilkaset zł to nie ma komu :helm:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 204 gości