Strona 1 z 1

Czy silnik 1.9 TDI agr/asv/alh i inne vp i pd

: pn mar 01, 2010 23:00
autor: kozak
Witam, czy silnik 1.9 tdi Vp lub PD ma zmienne fazy rozrzadu ?

Re: Czy silnik 1.9 TDI agr/asv/alh i inne vp i pd

: pn mar 01, 2010 23:06
autor: rob555
kozak pisze:Witam, czy silnik 1.9 tdi Vp lub PD ma zmienne fazy rozrzadu ?
Jak pasek sie zerwie :jezor:

: pn mar 01, 2010 23:10
autor: DANIEL LHR
nie maja

: pn mar 01, 2010 23:10
autor: italiano_83
rob555 pisze:Jak pasek sie zerwie :jezor:
:rotfl: :rotfl: :rotfl:

: pn mar 01, 2010 23:16
autor: kozak
a no wlasnie tak myslalem, a mechanik znajomy mi wmawia ze sa zmienne fazy rozrzadu i po wymianie rozrzadu trzeba odkrecic kolo na walku zeby sie ustawil :D

: wt mar 02, 2010 09:13
autor: piotreq
Zmiennych faz brak, ale co do odkrecenia kola to ma racje.
Powinno sie to zrobic, przy zablokowanym walku, zeby kolo sie ustawilo prawidlowo wzgledem walka.

: wt mar 02, 2010 12:26
autor: wesol
Ja robie tak- moze niezbyt profi ale zdaje egzamin. Ustawiam kola na znaki jeszcze przed demontażem paska- wtedy bedzie tez wiadomo czy bylo dobrze ustawione wczesniej. Na mazaka na pasku zaznaczam znak kola dolnego oraz gornego, dalej zliczam zeby i nanaosze na nowy pasek. Po zmianie paska ustawiam tylko kat wtrysku vagiem. Taka metoda garazowa ale jakos zdaje egzamin. Oczewiscie mozna kozystac z autodaty itp przy tym i porownywać.

: wt mar 02, 2010 12:29
autor: kozak
O to chodzi, ze wszystkie znaki sie zgadzaja, walek jest w poziomie do glowicy, a mimo wszystko auto nie pali... i wlasnie mechanik mowil o tych zmiennych fazach i kółku, ale nawet jakby wałek byl przestawiony o pol zeba to tak czy siak powinno chyba odpalic.

: wt mar 02, 2010 12:55
autor: wesol
pamietaj ze sa trzy kola. Jak przestawisz walki rozrzadu i glowny wzgledem siebie to moga sie spotkac tloki z zaworami ale o jeden zabek to chyba jeszcze nie powinno do tego dojsc. Przestawienie o jeden zabek na pompie i juz nie odpalisz.

: wt mar 02, 2010 13:12
autor: kozak
Wszystko jest ustawione na 1szy cylinder, zamach, pompa, wałek (moze odchodzi 0,5mm) i nie pali... katem mieszalem na wszystkie strony i nic, caly czas tak samo chodzi, nawet nie zachechła... silnik troche zmeczony jest, podejrzewam tez, ze moze pompa jest przestawiona sama w sobie i 1szy cylinder ma w innym polozeniu.

: wt mar 02, 2010 19:30
autor: morfeusz86r
jak pompa to lukni na to
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3665934#3665934
i daj znacz czy zagadał