Strona 1 z 2
lekkie poszrpywanie oraz korekcja na 13kanale ok 2mg
: ndz lut 28, 2010 20:09
autor: DANIEL LHR
Mam takie lekkie poszarpywanie na 1 i 2 biegu przy wolnej jezdzie , oraz jak puszcze gaz na niskim biegu troche nie rowno chodzi . Oprucz tego korekcja na drugim wtrysku wynosi ok -2,05mg lekko plywa , czasammi pokazuja sie wszystkie korekcje na cylindrach ujemne. Dawke mam 3mg , silnik 1z 350tyskm przebiegu
Czy juz czsas na czyszczenie nastawnika ?
Słyszalem ze po czyszczeniu korekcje na wtryskach zwykle sie o wiele zmniejszaja .
Czy ktos tez to zaobserwował?
: ndz lut 28, 2010 20:13
autor: damcio151
DANIEL LHR pisze:Czy juz czsas na czyszczenie nastawnika ?
a jak pozostałe korekcje ? myślę, że nastawnik powoli zaczyna się brudzić
: ndz lut 28, 2010 22:58
autor: DANIEL LHR
tak z pamieci -0,5 , -2,10 , -0.8
Czasmi to sie zmienia na mniej jak przytrzymam go troche na obrotach .
z tego co pamietam dawka na wolnych waha sie miedzy 2,6 - 3,0 mg
: ndz lut 28, 2010 23:17
autor: edzio
Można też na początek dawkę zmiejszyc ,może porawi się praca na wolnych obrotach.
: ndz lut 28, 2010 23:31
autor: DANIEL LHR
chyba zdecyduje sie na czyszczenie nastawnika , bo chcialbym calkiem usunac przyczyne , nie wiem tylko czy przyczyna czsem nie lezy w samej pompie
: ndz lut 28, 2010 23:38
autor: damcio151
odpinałeś wtyczkę od impulsatora ? jeśli pomoże to czyść, ustaw dawkę na okolice 4 i RSW na 0.740
: pn mar 01, 2010 00:40
autor: munior
damcio151 pisze:odpinałeś wtyczkę od impulsatora ?
Mi nastawnik też zaczął dawać znaki i lekko poszarpywało w pewnym zakresie obrotów na 4 i 5 tym biegu.Jako że nie mam teraz czasu na zabawę (dwie pompy leżą i czekają

) to skorzystałem z expresowej naprawy i za radą
damcio151 ciachnąłem przewód niebiesko biały tyle że nie przy ecu a przy liczniku bo bardziej odstępny i po problemie

: pn mar 01, 2010 09:39
autor: DANIEL LHR
impulsator zdejmowalem jeszcze wczesniej na orginalnym sterowniku 1z i pomagalalo ,teraz mam nowszy 16bit i jest jeszcze lepiej ale przy jednostajnej jezdzie na 1 i 2 biegu sa wyczuwalne.
No i denerwuja mnie te korekcje kilka lat temu byly na poziomie +- 0,5 na kazdy cylinder
: pn mar 01, 2010 10:40
autor: munior
DANIEL LHR pisze:No i denerwuja mnie te korekcje kilka lat temu byly na poziomie +- 0,5 na kazdy cylinder
Przyczyny dużych korekcji są zasadniczo dwie .Pierwsza to słabsze ciśnienie spręzania i tu korekcja bedzie raczej stała .Druga to niedomagający(e) wtrysk(i).Lejące ,zapieczone lub nietrzymające ciśnienia
: pn mar 01, 2010 11:59
autor: damcio151
Przyczyny dużych korekcji są zasadniczo dwie .Pierwsza to słabsze ciśnienie spręzania i tu korekcja bedzie raczej stała .Druga to niedomagający(e) wtrysk(i).Lejące ,zapieczone lub nietrzymające ciśnienia
a trzecia to nastawnik

: pn mar 01, 2010 12:58
autor: ringel
DANIEL LHR pisze:Słyszalem ze po czyszczeniu korekcje na wtryskach zwykle sie o wiele zmniejszaja .
u mnie się polepszyły korekcje
: pn mar 01, 2010 14:35
autor: marcin999
W jakich granicach powinny byc te korekcje żeby było dobrze?
Vag podaje chyba -2 do 2?
: pn mar 01, 2010 17:15
autor: DANIEL LHR
jakby u mnie bylo do +- 1,0 to bym sie nie przejmowal , ale na jednym jest- 2,2 mg i tak sobie faluje zmniejsza do -0.5 i tak w kólko
kompresje i wtryski wykluczam , poniewaz korekcje ciagle sie zmieniaja
ringel pisze:DANIEL LHR napisał/a:
Słyszalem ze po czyszczeniu korekcje na wtryskach zwykle sie o wiele zmniejszaja .
u mnie się polepszyły korekcje
ile sie U Ciebie zmniejszyly korekcje po czyszczeniu?
: pn mar 01, 2010 17:32
autor: damcio151
korekcje z zabrudzonym nastawnikiem potrafią sięgać 4 - 5 , nawet więcej, po czyszczeniu okolice 1 , o ile wszystko inne ( sprężanie, wtryski itp. ) jest OK