Strona 1 z 2

węże chłodnicy

: ndz lut 28, 2010 15:47
autor: sukman
rozsadza mi węże od chłodnicy czego to będzie przyczyna

: ndz lut 28, 2010 15:52
autor: gOOzOl
uszczelka pod glowica

: ndz lut 28, 2010 16:57
autor: Łuki_79
Wyżej wymieniona uszczelka,sprawdz też korek w zbiorniku wyrównawczym-reguluje on ciśnienie w układzie

: ndz lut 28, 2010 19:28
autor: Michał_1977
sukman, malutka dziurka w nagrzewnicy też daje takie efekty...tylko,że wtedy zazwyczaj szyby są mniej lub bardziej zaparowane...nie wiem jak u Ciebie :bajer: .
Wycieków jako takich nie będzie,ale układ się zapowietrza i węże strzelają.

: ndz lut 28, 2010 22:46
autor: darecki6
odkrec korek i sprawdz czy cisnienie wraca do normy .

[ Dodano: 28 Lut 2010 21:58 ]
a jesli uszczelka pod glowica to bedziesz mial bable lub przerwy w przeplywie z cienkiego szlaufika w zbiorniku wyruwnawczym gdy przygazujesz .jesli uszczelka to dokrec glowice

: pn mar 01, 2010 09:53
autor: Ł-u-k-a-s-z
darecki6, jakie dokrec głowice :grrr: uszczelka gdy przepuszcza to nadaje sie do wymiany :chytry:

: pn mar 01, 2010 10:28
autor: zyggy
darecki6 pisze:jesli uszczelka to dokrec glowice
- dobre :rotfl:

węże

: pn mar 01, 2010 21:55
autor: sukman
Dzieki za sugestie porady etc. ale cos sięmi wydaje że poprostu mam za małą chłodnicę wymienięna większą a tak wogle to ile powinna miec długosci do 1.6 D bo moja chyba jest zbyt mała jak zmierzę ją to napiszę ile ma.

[ Dodano: 01 Mar 2010 21:04 ]
własnie zmierzyłem chłodnice no i ma 52 cm długosci a widziałem u znajomego miał dużo większą a le on miał 1.6TD

: pn mar 01, 2010 22:10
autor: abrams
1.6 D się nie grzeje zbytnio i maja małe chłodnice ... no chyba że coś w nim dłubałeś....
Podjedz do kogoś kto miał z tym doczynienia... widzę że jesteś z małopolski ... zapraszam do Siebie jeśli nie masz daleko :)

darecki6, Ty wiesz co :) hehe

: wt mar 02, 2010 12:39
autor: darecki6
po rozgrzaniu dokreca sie gliwice i po przejechaniu 1000km terz sie dokreca o 1/4 obrotu po 1000 pewnie malo kto dokreca

[ Dodano: 02 Mar 2010 12:32 ]

[ Dodano: 02 Mar 2010 12:37 ]
jak chlodnica to dopiero po rozgrzaniu morze miec cisnienie na zimno i tak jest zamknieta

: wt mar 02, 2010 13:56
autor: misiur
darecki6, robi się tak jak napisał producent uszczelki :bajer:

: wt mar 02, 2010 16:02
autor: abrams
misiur, chyba ze kupujesz syff uszczelke... tam niema opisu dokręcasz ją jak nakazuje VW... dla oryginału i urywasz śrubę albo co gorsza wyciagasz gwint z bloku :)

: wt mar 02, 2010 23:58
autor: darecki6
tak napisal HANS-RUDIGER ETZOLD KSIAZKA PRZETLUMACZONA NA PPOLSKI PRZEZ WYDAWNICTWA KOMUNIKACJI I LACZNOSCI . OCZYWISCIE SA WYJATKI 1V

: śr mar 03, 2010 00:14
autor: JaruTA__
podobno robiono tak w starych typach aut ale w nowych sie tego nie stosuje choć widziałem i słyszłem ze tak robia i teraz.
osobiscie dokręcam raz i wytrzymuje moja i nie tylko moja noge, a trochę wazy hehe. pozdr